Jump to content
Guest Supermule

Så har Vallåsen abnet sæsonen

Recommended Posts

Jeg kører derop i dag kl 1530 og står på ski fra 17 til 21. Der er plads til en mere i bilen. Afgang fra Bunkeflo Strand.
Det er godt nok noget af en kælkebakke de har der! Det var rigtig godt, men på den anden side var det nok meget godt at vi kun var der 4 timer. Der er jo kun en bakke man kan stå på. Men alt i alt, genialt koncept med lys på pisten. Når man tænker på at det ligger under 2 timer væk, så skal jeg helt sikkert derop igen. At hjemturen ikke forløb helt som man kunne ønske sig - ja, det kan I læse andetsteds... Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er godt nok noget af en kælkebakke de har der! Det var rigtig godt, men på den anden side var det nok meget godt at vi kun var der 4 timer. Der er jo kun en bakke man kan stå på. Men alt i alt, genialt koncept med lys på pisten. Når man tænker på at det ligger under 2 timer væk, så skal jeg helt sikkert derop igen. At hjemturen ikke forløb helt som man kunne ønske sig - ja, det kan I læse andetsteds... Lars
Hej Lars, hvordan så det ud med sneen, har de fået produceret nok til at pisten er dækket af et ok lag? det er lidt svært at fornemme på deres webcam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Lars' date=' hvordan så det ud med sneen, har de fået produceret nok til at pisten er dækket af et ok lag? det er lidt svært at fornemme på deres webcam.[/quote'] Føret er fint. Sne overalt på den oplyste bakke. Ingen brune pletter. Så ikke de andre pister.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Great news! :) har glædet mig til dette' date=' er her andre der står på snowboard?[/quote'] Tja...alle de andre der ikke kan finde ud af ski står vel også på snowboard :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites