Jump to content
Gumbe

2 fordele Sverige har foruden billige biler/bopäle.

Recommended Posts

Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. Den slags er jo helligbrøde for den danske venstrefløj:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. Den slags er jo helligbrøde for den danske venstrefløj:eek:
Tror der er ligeså mange på højrefløjen der ikke vil røre den lukkelov. Den lov er så forankret i det danske kristne samfund...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark.
ENIG! Jeg ÆÆÆLLSKER at jeg kan købe ind når JEG vil - næsten! Det er fedt at købe ind når alle andre ikke køber ind... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites