Gumbe 10 Anmeld indhold Skrevet January 24, 2007 Heizon alle 'netvenner', 'tilflyttere' og hvem nu som gemmer sig bag pc skärmen. Sverige har 2 ting Danmark langt fra kan prale af: - Kvaliteten af kvinder - Naturen Enig/ Uenig ?! Mvh Gumbe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 - Kvaliteten af kvinder eh.....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 - Kvaliteten af kvinder Mange andre formuleringer kunne være valgt ... Det gjorde man så ikke. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gumbe 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Hej ! Ikke helt enig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gumbe 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 hej ! Hvilke formuleringer f.eks ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Lösgodis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Skisportssteder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Heizon alle 'netvenner', 'tilflyttere' og hvem nu som gemmer sig bag pc skärmen. Sverige har 2 ting Danmark langt fra kan prale af: - Kvaliteten af kvinder - Naturen Enig/ Uenig ?! Mvh Gumbe Enig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Thomas.....Nice smiley dér!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Hmmmm Naturen er top Najs :th2: Det der med kvaliteten af kvinder .... Ja der må jeg sg melde pas .... dem jeg kender minder sg meget om alle andre kvinder på verdensplan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. Den slags er jo helligbrøde for den danske venstrefløj:eek: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. Den slags er jo helligbrøde for den danske venstrefløj:eek: Tror der er ligeså mange på højrefløjen der ikke vil røre den lukkelov. Den lov er så forankret i det danske kristne samfund... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. ENIG! Jeg ÆÆÆLLSKER at jeg kan købe ind når JEG vil - næsten! Det er fedt at købe ind når alle andre ikke køber ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites