MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet January 24, 2007 Og, vi klager over at få en enkelt eller to bøder http://ekstrabladet.dk/vrangen/article264587.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 EB's rip off, af en artikel som Sydsvenskan bragte kl 10 i formiddags... Man noterer sig navnene på de 10 "svenskere" som ligger i top på listen der, og så tænker jeg: "nåh ja, man må jo ikke sige noget, man skal huske at være politisk korrekt på dette forum" http://sydsvenskan.se/malmo/article212294.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 Haha det er sindsygt Men det er da nemt at få en bøde i malmø.. så hvorfor ikke ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 pyha.. ser ud til at det er en lang liste og selv 10. pladsen ligger meget langt fra min egen personlige rekord i p-bøder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 EB's rip off, af en artikel som Sydsvenskan bragte kl 10 i formiddags... Man noterer sig navnene på de 10 "svenskere" som ligger i top på listen der, og så tænker jeg: "nåh ja, man må jo ikke sige noget, man skal huske at være politisk korrekt på dette forum" http://sydsvenskan.se/malmo/article212294.ece Ha ha ja det er jo ikke ligefrem Svensson og Persson:lol: Men hvordan faen kommer man op på over 5 mil i P-bøder uden der er nogen der gør noget:confused: Ja hvordan kommer man i det hele taget op på så meget i p-bøder:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 Ha ha ja det er jo ikke ligefrem Svensson og Persson:lol: Men hvordan faen kommer man op på over 5 mil i P-bøder uden der er nogen der gør noget:confused: Ja hvordan kommer man i det hele taget op på så meget i p-bøder:rolleye: Mon ikke der er tale om bilforhandlere der ikke kan få parkeringstilladelser ? Altså, tilsammen ejer de jo 4-500 biler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 Mon ikke der er tale om bilforhandlere der ikke kan få parkeringstilladelser ? Altså, tilsammen ejer de jo 4-500 biler... Ahh jo det har du jo nok ret i, kiggede sku ærlig talt ikke så grundigt på det:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 Holda kæft.. Jeg behøver vist ikke tænke mere på de 8-10 stykker jeg har fået. Og på den anden side så behøver man ikke engang betale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 Mon ikke der er tale om bilforhandlere der ikke kan få parkeringstilladelser ? Altså, tilsammen ejer de jo 4-500 biler... Så er det da en bilforhandler med ualmindelig dårlig forretningssans! Der skal godt nok sælges nogle biler med god avance, hvis det tab på p-bøder skal dækkes ind (eller det skal det jo så åbenbart heller ikke) Der er en stodder som skylder ca. 500.000 sek i bøder, og han ejer kun én bil, det er sgu flot klaret Det er da for latterligt det kan komme så langt ud, og så i Sverige hvor menig mand nærmest bliver brændemærket hos UC, hvis han kommer til at pisse ved siden af lokummet en enkelt gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Jeg kan huske jeg har læst om de her superparkerere før. Det er et trick hvor man betaler en person uden indkomst lidt småpenge for at stå som ejer på bilen. Nu kan man så parkere den hvor som helst uden konsekvens, fordi ham der står som ejer ikke kan betale bøden. Måske vi kan lave noget ligende her på debatten - nogen frivillige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Er det ikke bare at beslaglægge alle biler indtil de betaler hver en enkelt krone, de skylder og det ligegyldigt, hvor meget de enkelte biler er værd. Det er jo at tage pis på alle andre, der betaler for at holde parkeret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TheMustangMan 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Jeg synes til gengæld det er tankevækkende, at alle navnene på den der top liste, er "indvandrer" (for nu at bruge et pænt ord) navne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Er det ikke bare at beslaglægge alle biler indtil de betaler hver en enkelt krone, de skylder og det ligegyldigt, hvor meget de enkelte biler er værd. Det er jo at tage pis på alle andre, der betaler for at holde parkeret Ja det er ihvertfald for latterligt at der tilsyneladene ikke sker noget. Hent billerne, sælg dem på auktion og de penge må så dække det de kan:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Netop, man kan jo spekulere i om, der ikke havde været sat bål og brand i gang, hvis det havde været Hr. eller Fru Svensson! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TheMustangMan 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Netop' date=' man kan jo spekulere i om, der ikke havde været sat bål og brand i gang, hvis det havde været Hr. eller Fru Svensson![/quote'] Lige mine ord!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Jeg synes til gengæld det er tankevækkende' date=' at alle navnene på den der top liste, er "indvandrer" (for nu at bruge et pænt ord) navne...[/quote'] På hvilken måde tankevækkende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TheMustangMan 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 På hvilken måde tankevækkende? På den måde her: Netop' date=' man kan jo spekulere i om, der ikke havde været sat bål og brand i gang, hvis det havde været Hr. eller Fru Svensson![/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Fandt lige denne http://sydsvenskan.se/malmo/article218886.ece og kom i tanker om denne tråd. en slags forklaring..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2007 Fandt lige denne http://sydsvenskan.se/malmo/article218886.ece og kom i tanker om denne tråd. en slags forklaring.....Hur mycket tjänar du på det här? – Det är inte så mycket. Tjänar jag 200 eller 300 kronor per bil, så är det bra. LOL! Yeah, right..... Kan godt forstå SS lod dén stå for sig selv til sidst! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites