Gumbe 10 Anmeld indhold Skrevet January 23, 2007 Hej alle tilflyttere. Hvergang jeg tager via Stena Line/toget er der mange dansker ombord/ i toget til Göteborg. Kan ikke passe alle er på sviptur nogen må da bor hér i den dejlige by ??? Mvh Den søgende Gumbe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Man kunne vel forestille sig at det er folk der kunne være på vej til skiferie! Ud over det har du helt ret i at Göteborg er en helt fantastisk storby - selv kigger konen og jeg på boliger i dette område. Da vi begge syntes ekstremt godt om byen. Jeg er der også af og til i forretningsøjemed, og hvis du vil kan vi da lige snuppe en enkel et sted i byen - så du får lov at høre/tale lidt dansk inden du glemmer det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gumbe 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2007 Hej Michael ! Når jeg render rundt på staden (byen) som dét klades heroppe, så händer det at jeg höre lidt dansk blandt beyns folk, men kender dem ikke og ville väre underligt hvis jeg bare präsenterede mig ud i det blå... Jeg arbejder dog med kundesupport prepaid Danmark på et tlfselskab og har 2gode kollegaer (fra danmark), så helt svensk er jeg ikke blevet. Med tiden kan vi godt träffes over lidt humle... Söger i lejl./ hus ? Mvh Gumbe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites