Jette 10 Anmeld indhold Skrevet January 22, 2007 Vi skal bytte el-leverandør. Har I nogen erfaring med Telge Energi? De annoncerer med 5 mdrs. aftale til 33,9 øre/kWh + netafgift (som vi jo ikke slipper uden om). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 og hvad skal den så koste bagefter? Har kun erfaring med E-on og ganske lidt med www.kundkraft.se da jeg kun lige er startet hos dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 og hvad skal den så koste bagefter? Har kun erfaring med E-on og ganske lidt med www.kundkraft.se da jeg kun lige er startet hos dem. Ja, det skriver de ikke - men man binder sig kun for 5 mdr. men hvis prisen så stiger må vi jo på kundkraft :p som vi kunne se priserne der i går, var Telge lidt billigere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Jeg kender faktisk en mægtig flink pige der arbejder på Telge Energi. Det har hun gjort i mange år. Så der er ikke noget galt med arbejdspladsen. De prøver på at presse priserne for folk og det skal man ikke sige nej tak til. Men hvordan de ellers er som leverandører, det ved jeg ingenting om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Jeg kender faktisk en mægtig flink pige der arbejder på Telge Energi. Det har hun gjort i mange år. Så der er ikke noget galt med arbejdspladsen. De prøver på at presse priserne for folk og det skal man ikke sige nej tak til. Men hvordan de ellers er som leverandører, det ved jeg ingenting om. Der har jeg ellers hørt et rigtig modbydeligt rygte om Telge Energi: De prøver at tjene penge på at sælge strøm til folk. www.kundkraft.se er ikke en elleverandør, så de har ikke en pris, man kan sammenligne med. I øvrigt kan man ikke sammenligne fem måneders fastpris med noget, for det er der ikke andre, der tilbyder. Kundkraft finder hele tiden den billigste leverandør til en, så man selv slipper for at surfe fra lokkepris til lokkepris. Jeg får selv for øjeblikket strøm fra Elverket Vallentuna - meget spændstig og kvik strøm - man mærker slet ikke på produktet, at det er Sveriges billigste. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites