Jump to content
Gumbe

Det at være dansk i Göteborg, Sverige

Recommended Posts

Hej Gumbe. Helt ok at der er lidt tid imellem. Jeg kender det at der er meget at lave på jobbet. Derfor har jeg heller ikke været ude og feste så meget endnu. Har dog nogle enkle gange været på heaven 23 og fået reje madder og capirinha. Det kan anbefales hvis du ikke har prøvet det. hvor længe har du boet her i gøteborg? mvh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim. Ja arbejdet skal jo passe ellers kommer der jo ingen mad på bordet :-) selvom det af og til kan være hårdt med nye tilgange, sydom og ikke mindst nye kunder. Jeg´har ikke været på 'Heaven 23', men bryder mig nu ikke specialt meget om rejer... Alle siger det er kanon og jeg skulle tage og smage, men næh tak jeg springer gerne over. Jeg flyttet hertil i maj sidste år, så jeg har ikke boet her så længe så man kan kalde sig '100%' svensker haha... Jeg tænkte på med tiden om det engang skulle ha' interesse, så træffes over lidt humle, hænge ud som kammerater nu gør. Tag gerne en kammerat med hvis er mere passende... Tænk over det. Jeg vil smutte. Vi hørs ved... Mvh Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michael. et glas humle er vel aldrig helt forkert. kender du til et godt sted så er jeg klar. med hensyn til denne kommunikationsform så synes jeg den er en smule besværlig. er du tilfældigvis logget på messenger eller noget andet realtime program. det vile gøre kommunikationen en smule lettere? jeg har messenger. min mailadresse er k_proemstra@hotmail.com mvh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michael. et glas humle er vel aldrig helt forkert. kender du til et godt sted så er jeg klar. med hensyn til denne kommunikationsform så synes jeg den er en smule besværlig. er du tilfældigvis logget på messenger eller noget andet realtime program. det vile gøre kommunikationen en smule lettere? jeg har messenger. min mailadresse er k_proemstra@hotmail.com mvh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim. Næh... Jeg brænder bare inde med en masse arbejde. Jeg arbejder indenfor Prepaid kundesupport for vores danske kunder og behandler bl.a fakturering, tilg-/afgange af kunder, support, reklamationer osv. derefter kommer familien og den kræver ligeså meget tid samt jeg styrketræner lidt ved siden af, men vil da forsat gerne træffes over lidt humle en aften. Jeg kender et par steder inde på staden hvor det er muligt at få en dejlig kold pils med lidt godt fodbold til... Du er vel til boldverdenen ? Jo det er vel noget lettere at kommunikere via MSN. God ide ! Min mailadresse er: michaelmadsen382@hotmail.com jeg er dog ikke så længe på ad gangen, men stadigvæk bedre kommunikation. Hva' driver du tiden med i privaten og hva' arbejder du med ? Håber at høre fra dig ! Vi hørs... Mvh Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites