agermose 10 Anmeld indhold Skrevet January 21, 2007 hej jeg mangler et lift imorgen tidlig - tidspunktet mindre vigtigt: varnhem / rådhuspladsen mandag 22/1 evt. besked via ja@conviator.com - checker helt til midnat :-) hilsen Jan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 hej jeg mangler et lift imorgen tidlig - tidspunktet mindre vigtigt: varnhem / rådhuspladsen mandag 22/1 evt. besked via ja@conviator.com - checker helt til midnat :-) hilsen Jan Du kan blive sat af på ørestaden station kl. lidt i 7 med afgang fra malmø kl. 6,30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Et lift ved 10-tiden er også muligt. Hvis du skal have lidt sager med er der også plads til det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
agermose 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 kl. 10 er nok bedre til min dagsrytme :-) jeg bor på vårgatan - hvor skal jeg stå / går til? kan du ikke sende mig kontakt info enten som PM eller på ja@conviator.com? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites