Jump to content
Gio

Banner-problemer?

Recommended Posts

Så har jeg hørt fra ham. Hvor attraktivt det er, ved jeg ikke ... Er selv lidt overrasket over prisen, der lyder på 799,- mnd. inkl. 300 GB trafik. Ønsker man fri trafik, kan dette fås for yderligere 99,- mnd. Du kan jo evt. kigge lidt på specifikationerne her, hvis det har fanget din interesse: http://www.webglobe.dk/dedikeretserver-tyskland-specifikation.php?server=ded2 De har også en "dansk" pakke, kan jeg se, hvor der pt. er 200 kr/mnd rabat samt 1TB trafik. Men bemærk lige bindingsperiode, og oprettelse!!! Det skal lige nævnes, at jeg ikke kender noget til firmaet, eller kvaliteten af deres forbindelser.
Tak for det. Det var en ok pris for dedikeret server, men det er altså stadig lige en udgift på 10.588,-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg var Peter... ...så ville jeg kræve mine penge tilbage fra Google - eller kræve at de fiksede banneret og gav en ny komplet periode UB. Så snart man har trukket musen over banneret, bevidst eller ubevidst, så er det slut med det informative :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...så ville jeg kræve mine penge tilbage fra Google - eller kræve at de fiksede banneret og gav en ny komplet periode UB. Så snart man har trukket musen over banneret, bevidst eller ubevidst, så er det slut med det informative :thumbdown
De kan ikke se det inde på Google påstår de. Sjovt når alle vi andre kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites