Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Så har jeg hørt fra ham. Hvor attraktivt det er, ved jeg ikke ... Er selv lidt overrasket over prisen, der lyder på 799,- mnd. inkl. 300 GB trafik. Ønsker man fri trafik, kan dette fås for yderligere 99,- mnd. Du kan jo evt. kigge lidt på specifikationerne her, hvis det har fanget din interesse: http://www.webglobe.dk/dedikeretserver-tyskland-specifikation.php?server=ded2 De har også en "dansk" pakke, kan jeg se, hvor der pt. er 200 kr/mnd rabat samt 1TB trafik. Men bemærk lige bindingsperiode, og oprettelse!!! Det skal lige nævnes, at jeg ikke kender noget til firmaet, eller kvaliteten af deres forbindelser. Tak for det. Det var en ok pris for dedikeret server, men det er altså stadig lige en udgift på 10.588,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 Hvis jeg var Peter... ...så ville jeg kræve mine penge tilbage fra Google - eller kræve at de fiksede banneret og gav en ny komplet periode UB. Så snart man har trukket musen over banneret, bevidst eller ubevidst, så er det slut med det informative :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 ...så ville jeg kræve mine penge tilbage fra Google - eller kræve at de fiksede banneret og gav en ny komplet periode UB. Så snart man har trukket musen over banneret, bevidst eller ubevidst, så er det slut med det informative :thumbdown De kan ikke se det inde på Google påstår de. Sjovt når alle vi andre kan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 Jeg forstår iøvrigt ikke at Peter ikke laver et flot banner med fede biler på istedet for tekstbanneret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites