Jump to content
Gio

Banner-problemer?

Recommended Posts

Jeg ser ofte fejl i banneret i toppen (se screenshot) Ville lige informere om det - og måske det er lokalt hos mig. Men jeg tvivler. Desuden får jeg meget ofte en fejlmeddelelse omkring database-fejl - som resulterer i at indlæg bliver sendt to gange, da de fleste trykker på tilbage-knappen eller F5, og poster deres indllæg en gang mere (jeg har slettet en del "dobbelpost"´s de seneste uger, som tydelig viser at jeg ikke er den eneste med problemet) Jeg hælder gerne et screenshot på af dette problemogså, når jeg lige støder på miséren igen næste gang. Indtil videre, så går jeg ud fra at det er de tidligere omtalte begrænsninger hos Servage der er kimen til problemet!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ser ofte fejl i banneret i toppen (se screenshot) Ville lige informere om det - og måske det er lokalt hos mig. Men jeg tvivler.
Du er ikke den eneste. Jeg ville også ha' påpeget det, men troede også at jeg var den eneste... :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ser ofte fejl i banneret i toppen (se screenshot) Ville lige informere om det - og måske det er lokalt hos mig. Men jeg tvivler. Desuden får jeg meget ofte en fejlmeddelelse omkring database-fejl - som resulterer i at indlæg bliver sendt to gange, da de fleste trykker på tilbage-knappen eller F5, og poster deres indllæg en gang mere (jeg har slettet en del "dobbelpost"´s de seneste uger, som tydelig viser at jeg ikke er den eneste med problemet) Jeg hælder gerne et screenshot på af dette problemogså, når jeg lige støder på miséren igen næste gang. Indtil videre, så går jeg ud fra at det er de tidligere omtalte begrænsninger hos Servage der er kimen til problemet!?
Jeg har godt lagt mærke til det, men fejlen må ligge hos Google, så jeg regnede egentig med at de selv fixede det. Har lige skrevet til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Fejl på siden :-(

har ikke været udsat for nedstående fejl
Siden fejler også her - p**** irriterende, IMO... :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke haft fejlen en eneste gang endnu.
Hvilken af dem? Databasen kører også fint nu, så jeg har heller ikke set den siden mit oprindelige indlæg. M.h.t. banneret - så prøv at lave en mouse-over på det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvilken af dem? Databasen kører også fint nu' date=' så jeg har heller ikke set den siden mit oprindelige indlæg. M.h.t. banneret - så prøv at lave en mouse-over på det ;)[/quote'] Jo, banneret har jeg set. Jeg har også skrevet til Google.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er et par dage siden sidst jeg har oplevet det.... Tror Servage ligger et maks antal forespørgsler på DB, så den får en fejl, når den bliver overskredet..... Efter ganske kort tid er den online igen... Kunne evt også være et udfald på forbindelsen til den opkobling servage kører på....

Jeg kan se at google ikke gider at gøre noget ved banneret i toppen' date=' men får vi stadig fejlsider pga databasen ?[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er et par dage siden sidst jeg har oplevet det.... Tror Servage ligger et maks antal forespørgsler på DB, så den får en fejl, når den bliver overskredet..... Efter ganske kort tid er den online igen... Kunne evt også være et udfald på forbindelsen til den opkobling servage kører på....
Jeg har lige fået den i hovedet og det gider jeg altså ikke. Farvel til Servage. Nogle gode alternativer ? Jeg har spurgt Godaddy hvor domænet ligger, men de gad ikke svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige fået den i hovedet og det gider jeg altså ikke. Farvel til Servage. Nogle gode alternativer ? Jeg har spurgt Godaddy hvor domænet ligger, men de gad ikke svare.
Jeg synes godt nok det er svært at finde nogen der kan hoste siden. Jeg kan ikke se at der er nogen danske udbydere der kan klare det. Jeg har prøvet hos den lokale favorit, Dimac, men de gad ikke svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den er da helt galt nu. Foruden masser af Database Errors er hele forsiden nu fyldt med SQL-connect-errors. :rolleye: Nogen må se at tage sig sammen! (og her mener jeg hos Hosten ;-) !!!
Min mail hos servage virker åbenbart heller ikke mere:mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites