koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet January 20, 2007 ... til en øl lige nu :-) 2 tøser og en 1 fyr... jeg kan ikke klare det :-) Ølene skal jeg lige hente i kælderen (men så er de jo også kæder kolde....) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Thygesen... hvor bliver du af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Det var da kort varsel :) Hvor er det forresten godt at gå i byen i Malm'ø? Har prøvet Etage eller sådan noget inde på storetorvet et par gange...hvad findes der ellers? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Det var da kort varsel :) Hvor er det forresten godt at gå i byen i Malm'ø? Har prøvet Etage eller sådan noget inde på storetorvet et par gange...hvad findes der ellers? Hey dkrunaway.... Ja, det er skønt... men du skal komme herhjem og varme op først :-) Vi kender det gode steder...eller noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Hey dkrunaway.... Ja, det er skønt... men du skal komme herhjem og varme op først :-) Vi kender det gode steder...eller noget... Hehe er stort set altid frisk på en hurtig bytur, meeeen det er vist ved at være lidt sent at blive kick-startet.... Men god tur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Hehe er stort set altid frisk på en hurtig bytur, meeeen det er vist ved at være lidt sent at blive kick-startet.... Men god tur :) Jamen så mødes vi da bare her, og tager vidre :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Jamen så mødes vi da bare her' date=' og tager vidre :-)[/quote'] 3 der kigger, og ingen der kigger forbi....kom nu dansker, vi vil lære at kender nogle af jer herover :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Er der stadig gang i jer?? er lige kommet hjem fra danmark til fest.. derfor jeg ikke har skrevet før :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Er der stadig gang i jer?? er lige kommet hjem fra danmark til fest.. derfor jeg ikke har skrevet før :-) Pokkers at jeg ikke tjeckede en sidste gang, inden jeg lukkede computeren :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 He he...jeg gik tidligt i kassen, efter at være kommet hjem fra fest dagen før i DK. Kroppen var sgu´lidt kvæstet :o Jeg håber du overlevede de to feminine indslag - ellers hiver du bare fat i mig igen næste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 He he...jeg gik tidligt i kassen, efter at være kommet hjem fra fest dagen før i DK. Kroppen var sgu´lidt kvæstet :o Jeg håber du overlevede de to feminine indslag - ellers hiver du bare fat i mig igen næste gang Jeg er også klar næste gang...vi danskere skal da ud og gi den gas i Malmø's natteliv :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites