Annika 10 Anmeld indhold Skrevet January 20, 2007 Jeg kom til at tænke på; når nu man flytter fra en adresse i Sverige til en ny adresse i Sverige og går ned og bliver folkbokfört påny, får de danske myndigheder så den nye adresse at vide? Jeg tænker på fx SKAT og folkeregistret. De vil vel gerne vide hvor man bor, så de kan sende årsopgørelser m.m. Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Nix - det skal du selv meddele Folkeregisteret i Danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kapello 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 flytning... du skal have et internordisk flyttebevis for at kunne flytte herover, og når du får det kan du samtidigt aflevere flytteseddel til folkeregisteret. Se eventuelt dette link: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7117 og god flytning Kapello Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 du skal have et internordisk flyttebevis for at kunne flytte herover, og når du får det kan du samtidigt aflevere flytteseddel til folkeregisteret. Se eventuelt dette link: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7117 og god flytning Kapello Du kan/skal ikke længere benytte et internordisk flyttebevis :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kapello 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 ok!!!?? Godt at vide :) ; og tingene forandrer sig hurtigt hva - tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 du skal have et internordisk flyttebevis for at kunne flytte herover, og når du får det kan du samtidigt aflevere flytteseddel til folkeregisteret. Se eventuelt dette link: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7117 og god flytning Kapello Jeg bor allerede i Sverige, som jeg også har skrevet :) Men tak for svaret Homer. Jeg kontakter selv folkeregistret i DK. Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Du kan/skal ikke længere benytte et internordisk flyttebevis :th2: Det har jeg læst flere steder herinde. Så pas, dåbsattest, købskontrakt, lønseddel under armen til Folkeregistret/skattekontoret og så er det dét? Kan man evt. gøre dette i dagene INDEN overtagelsesdagen på huset eller skal det være efter? vh, Pede - som forhåbentlig snart er på vej... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Du kan godt gøre det før indflytningsdagen. Jeg flyttede min adresse halvanden uge før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Super - tak for det hurtige svar. Ikke noget med at bestille tid? - så vidt jeg har fostået herinde så er det bare at afsætte en dag og så ellers møde op på Skatteværket? Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 yep - du trækker bare et nummer på skattevärket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Hej! Kan man ändre sin svenske adresse via nettet i henholdsvis Danmark og Sverige, eller er man nödt til at möde op personligt i det ene eller andet land? Og da jeg flyttede til Sverige meldte jeg mig på länsstyrelsen, er det også der jeg skal gå for at ändre min adresse (stadig i Sverige)? På forhånd tak for hjälpen! Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Jeg anmeldte min flytning indenfor Sverige hos Skatteverket. Du kan downloade blanket på nedenstående link. http://skatteverket.se/folkbokforing/flyttninginomsverige.4.18e1b10334ebe8bc80001978.html Du skal selv henvende dig/ringe til Folkeregistret i DK. Det går ikke automatisk:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Du skal selv henvende dig/ringe til Folkeregistret i DK. Det går ikke automatisk:) Du kan altid melde din flytning i DK via cpr.dk - men kun hvis du flytter indefor DK. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Du kan altid melde din flytning i DK via cpr.dk - men kun hvis du flytter indefor DK. :th2: Ja, men når du som Anine og undertegnede flytter indenfor Sverige er du nødt til at ringe til Folkeregistret i DK, hvis du f.eks. gerne vil være i løbende kontakt med Skat:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2010 - så vidt jeg har fostået herinde så er det bare at afsætte en dag og så ellers møde op på Skatteværket? Adresseændring fra Malmö til Malmö. Hvordan? Skatteværket? Hvad med post - breve? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2010 hvis du f.eks. gerne vil være i løbende kontakt med Skat:D Få ting er helt sikkert her i verden - men én af dem må formodentligt være at vil skat i kontakt med dig skal de nok finde dig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2010 Adresseændring fra Malmö til Malmö. Hvordan? Skatteværket? Hvad med post - breve? Posten videresendes ikke automatisk, medmindre du betaler for den ydelse. Kan bestilles via www.adressandring.se Og det danske folkeregister får automatisk oplysning om din nye adresse, når den er korrekt registreret hos Skatteverket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites