Jump to content
Annika

Adresseændring - folkbokföring

Recommended Posts

Jeg kom til at tænke på; når nu man flytter fra en adresse i Sverige til en ny adresse i Sverige og går ned og bliver folkbokfört påny, får de danske myndigheder så den nye adresse at vide? Jeg tænker på fx SKAT og folkeregistret. De vil vel gerne vide hvor man bor, så de kan sende årsopgørelser m.m. Annika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
du skal have et internordisk flyttebevis for at kunne flytte herover, og når du får det kan du samtidigt aflevere flytteseddel til folkeregisteret. Se eventuelt dette link: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7117 og god flytning Kapello
Du kan/skal ikke længere benytte et internordisk flyttebevis :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
du skal have et internordisk flyttebevis for at kunne flytte herover, og når du får det kan du samtidigt aflevere flytteseddel til folkeregisteret. Se eventuelt dette link: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7117 og god flytning Kapello
Jeg bor allerede i Sverige, som jeg også har skrevet :) Men tak for svaret Homer. Jeg kontakter selv folkeregistret i DK. Annika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan/skal ikke længere benytte et internordisk flyttebevis :th2:
Det har jeg læst flere steder herinde. Så pas, dåbsattest, købskontrakt, lønseddel under armen til Folkeregistret/skattekontoret og så er det dét? Kan man evt. gøre dette i dagene INDEN overtagelsesdagen på huset eller skal det være efter? vh, Pede - som forhåbentlig snart er på vej...:new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Kan man ändre sin svenske adresse via nettet i henholdsvis Danmark og Sverige, eller er man nödt til at möde op personligt i det ene eller andet land? Og da jeg flyttede til Sverige meldte jeg mig på länsstyrelsen, er det også der jeg skal gå for at ändre min adresse (stadig i Sverige)? På forhånd tak for hjälpen! Mvh, Anine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan altid melde din flytning i DK via cpr.dk - men kun hvis du flytter indefor DK. :th2:
Ja, men når du som Anine og undertegnede flytter indenfor Sverige er du nødt til at ringe til Folkeregistret i DK, hvis du f.eks. gerne vil være i løbende kontakt med Skat:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Adresseændring fra Malmö til Malmö. :cool: Hvordan? Skatteværket? Hvad med post - breve?
Posten videresendes ikke automatisk, medmindre du betaler for den ydelse. Kan bestilles via www.adressandring.se Og det danske folkeregister får automatisk oplysning om din nye adresse, når den er korrekt registreret hos Skatteverket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites