Futz 12 Anmeld indhold Skrevet January 20, 2007 Hvad betyder det ? - det står i Tinas kogebog , f.eks. 1 msk romarin. Er det en spiseske eller en teske ? har på fornemmeren at det betyder mundske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Hvad betyder det ? - det står i Tinas kogebog ' date=' f.eks. 1 msk romarin. Er det en spiseske eller en teske ? har på fornemmeren at det betyder mundske.[/quote'] Msk= matsked = spiseskefuld Velbekomme:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Thx LotteB ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Det finns mätsätt (mål-set) man kan köpa överallt med måtten kryddmått, tesked, matsked. dl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Lyder som en god ide at købe :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Tjah måske, hvis man som jeg har 3 størrelser "matskedar":rolleye: , men i sidste instans stoler jeg nu mere på mine smagsløg;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites