koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet January 19, 2007 ...Kan det virkelig passe at man ikke kan købe det nogle stedet i sverige??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2007 ...Kan det virkelig passe at man ikke kan købe det nogle stedet i sverige??? Nej nej nej nej nej nej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Nej nej nej nej nej nej Tak for det hurtige svar (da jeg skal bruge det i dag) :-) Så må jeg sku bare på jagt, er der nogle bestemt supermarkeder der har det??? Kunne ikke finde det i willys, og manden kiggede bare mærkeligt på mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Nu er willys nok heller ikke det asorterede supermarked jeg kender. City Gros, Ica Maxi eller Coop i Jägersro ville jeg gå efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Nu er willys nok heller ikke det asorterede supermarked jeg kender. City Gros, Ica Maxi eller Coop i Jägersro ville jeg gå efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brunholm 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Så må jeg sku bare på jagt, er der nogle bestemt supermarkeder der har det??? Kunne ikke finde det i willys, og manden kiggede bare mærkeligt på mig Jeg ville prøve Coop Forum eller ICA Maxi, de har begge ret velassorterede delicatesser. Mvh Jesper Brunholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Jeg ville prøve Coop Forum eller ICA Maxi, de har begge ret velassorterede delicatesser. Mvh Jesper Brunholm Too slow Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Hmm... det må jeg prøve :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Jeg mener at have set noget i ICA Maxi på Västra Hamnen i sin tid - tror at det var det jeg spiste:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brunholm 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Too slow Hmm - too two-ish? /Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2007 Prøv Malmö Kötthandel på Möllevångstorget. Vidste I for øvrigt at Möllans Ost på Möllevångstorget har det eneste humodiore (skab med korrekt fugt og temperatur) til ost i Skandinavien? Möllevångstorget er en sand guldgrube af mad-butikker, se http://www.matkaravan.nu/malmo/affarerna.html :) Inge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Nu er willys nok heller ikke det asorterede supermarked jeg kender. City Gros, Ica Maxi eller Coop i Jägersro ville jeg gå efter. Til info, så kan det ikke fås i City Gros Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Man kan ofta också beställa det på en restaurang för avhämtning. Det blie nog lite dyrare, förstås, men förmodligen också godare. Ring och prata vänligt men någon. Elysee har mycket kött på menyn, tex. Pers Krog? Thotts? Jag vet att man har kunnat beställa det på Bullen / Två Krögare (ja ja ja ja jag VET!!) ring och kolla 12 12 41. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2007 Næste gang så lav det selv ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2007 Næste gang så lav det selv ;) Det gør jeg eller noget:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 For lige at bringe denne ældre tråd tilbage, er der nogle som har fundet ud af hvor man kan købe Cappacio i Malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites