Jump to content
Mmmelissa555

Måske lyder det lidt dumt.

Recommended Posts

Hejsan. Jeg tänkte på om der er nogle der ka svare mig på noget, altså måske lyder det lidt dumt:rolleye: Men jeg har en biler som ikke står på mit navn, altså köbte den fra min onkel, men nu hvor jeg gerne vil ha den på mit eget navn, er der lige noget jeg undre mig over. Hvis jeg nu tager forsikringen på mit eget navn, og kommer ud for et ulykke en uge efter, forsikringen träder ikräft, gälder den så, eller skal der gå en vis tid. Der er nemlig sket mange ulykker her for tiden, på den vej jeg körer på om morgenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsan. Jeg tänkte på om der er nogle der ka svare mig på noget, altså måske lyder det lidt dumt:rolleye: Men jeg har en biler som ikke står på mit navn, altså köbte den fra min onkel, men nu hvor jeg gerne vil ha den på mit eget navn, er det noget jeg undre mig over. Hvis jeg nu tager forsikringen på mit eget navn, og kommer ud for et ulykke en uge efter, forsinkringen träder ikräft, gälder den så, eller skal der gå en vis tid. Der er nemlig sket mange ulykker her for tiden, på den vej jeg körer på om morgenen.
Hej, den gælder for den dag du tegner den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej' date=' den gælder for den dag du tegner den :)[/quote'] Okay, men det var jo godt så. For er du gal hvor mange ulykker der sker på den vej, nästen en ulykke hver dag, tör nästen ikk at köre på vejen, men det er kan man jo blive nöd til. Takker for svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er med det i tankerne du kører på den vej så bliver nok en del af ulykkes statistikken i fremtiden. Slap af, vær opmærksom og tag dine forholdsregler. Frygt hjælper dig ikke til at undgå ulykker. Pøj pøj med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvilken vej er det??? E22'eren er befolket med fjolser...:lol: Kører konstant sammen deroppe......
Hehe, nej det er ved E6'eren, den der er faldt sammen, mellem Göteborg og Oslo. Imeden de bygger den op igen, er der kun en landevej, man kan ta istedet for, og på den landevej er der kun plads til 2 personbiler,så man skal passe på man ikk ryger ned i gröften. Der ikk engang er plads til en lastbil og en bil, det er bare om vente på lastbilerne er kört forbi. Også er der pisse glat, både på landevejen og E6 motorvejen, (den lille del af motorvejen man må köre på).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites