Jump to content
BS

Bedste filoverførsel

Recommended Posts

Gerne noget som er lige så nemt som fx skype eller msn. Tror nødig jeg ville bede min mor om at sætte et ftp program op :S Derudover har jeg ikke selv et godt FTP server program. Torrent kender jeg ikke til og det skal gerne være noget hvor filerne ikke er til adgang for andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Derudover har jeg ikke selv et godt FTP server program. Torrent kender jeg ikke til og det skal gerne være noget hvor filerne ikke er til adgang for andre.
Ja, men det ved da hvor du kan få ;) Du sætter bare ftp-serveren op og giver din mor linket, så kan hun hente filerne i IE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Credde, ved du hvad max størrelsen på filoverførsel er i det program ? Har prøvet programmer med loft på 2 gb.. :rolleyes:
Mener du ftp? I såfald kan man vel bruge winrar til at dele op i mindre filer (også bedre, hvis nu filen er skadet under 'transporten' så er det nemmere at reparere end at skulle uploade det hele igen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan jo bruge et fjernbetjeningsprogram og bare overføre filerne til hendes desktop efter du har koblet op på hendes computer
Har ikke erfaring med remote desktop andet end på LAN. Det var via VNC.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites