Jump to content
2EThADoN

Officielle billeder af ny BMW M3

Recommended Posts

Guest Supermule

Prøv at ha' en smule tålmod....Når vi kommer lidt længere hen på året, så er sagen en anden. Jeg har lige et par ferier jeg skal ha' overstået..... Samt et par andre småting....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøv at ha' en smule tålmod....Når vi kommer lidt længere hen på året, så er sagen en anden. Jeg har lige et par ferier jeg skal ha' overstået..... Samt et par andre småting....
LOL.. Er det ikke nemere at sige at du ikke vil ..:) Og du igen bare har det hele i munden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Vi kan da godt tage en tur på ringen nu, hvis det er..... webcam.jpg:lol: Vent du nu bare til lidt senere på året, hvor der er kommet varme i vejret og lidt blade på træerne. Så skal jeg nok tage med dig på "ringen"......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kan da godt tage en tur på ringen nu, hvis det er..... webcam.jpg:lol: Vent du nu bare til lidt senere på året, hvor der er kommet varme i vejret og lidt blade på træerne. Så skal jeg nok tage med dig på "ringen"......
ha ha ja det kunne du tänke dig :):) Lad os så holde os til Ringen... Hvad for en dato tar vi så ??? Datum: Freitag, 6.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Samstag, 7.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Sonntag, 8.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Montag, 9.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Vær vis på, at kører i om registreringsattesterne (på trods af gæld) så er jeg til stede på ringen for at se det live :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Håneretten er vel efterhånden nok at køre om ?? Jeg mener, hvis det skal være realistisk, så er der vel ingen der tør satse sin bil ??? Man KAN jo punktere eller lign... Vi laver en fællestur derned, med det primære formål at få afgjort hvilken bil (chauffør) der er hurtigst ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Håneretten er vel efterhånden nok at køre om ?? Jeg mener, hvis det skal være realistisk, så er der vel ingen der tør satse sin bil ??? Man KAN jo punktere eller lign... Vi laver en fællestur derned, med det primære formål at få afgjort hvilken bil (chauffør) der er hurtigst ...
Det er vel sådan at vi tar 3 omgange og den hurtigste täller.:):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er vel sådan at vi tar 3 omgange og den hurtigste täller.:):)
Seriøst... du vil jo ikke aflevere din bil til 300.000 SEK hvis du taber. Du (og mulle) vil nok hellere tabe ansigt her på debatten og aflyse end at aflevere jeres bil. Vær dog realistiske og race om noget andet. En halv nisseøl og håneretten, f.eks. ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Seriøst... du vil jo ikke aflevere din bil til 300.000 SEK hvis du taber. Du (og mulle) vil nok hellere tabe ansigt her på debatten og aflyse end at aflevere jeres bil. Vær dog realistiske og race om noget andet. En halv nisseøl og håneretten' date=' f.eks. ...[/quote'] Hvis du nu läser lidt mere har vi jo sat prisen til 50,000 sek..:):) Og det er jo mullemand der vil köre om reg att :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du nu läser lidt mere har vi jo sat prisen til 50,000 sek..:):) Og det er jo mullemand der vil köre om reg att :):)
Tja.. jeg ved ikke... Personligt ville jeg da nok hellere tabe ansigt end 50k., for det synets jeg da stadig er mange penge. Hvad med 5-10.000SEK ? Det er da også noget der kan mærkes, men ikke noget der gør at man skal i banken og lave kredit (jvf. tidligere tråd om lån i bilen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja.. jeg ved ikke... Personligt ville jeg da nok hellere tabe ansigt end 50k.' date=' for det synets jeg da stadig er mange penge. Hvad med 5-10.000SEK ? Det er da også noget der kan mærkes, men ikke noget der gør at man skal i banken og lave kredit (jvf. tidligere tråd om lån i bilen)[/quote'] Du skal ikke sige det til mig :):) Det er SM der er så sikker på sig selv :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bemærk, at det stadig er et concept-design, der er udgivet på Geneve-biludstillingen, men det vurderes at blive tæt på det rigtige design. Personligt bryder jeg mig ikke om den bule, der er i motorhjelmen, det ligner lidt noget fra T-Hansen at sætte på sådan en bil!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bemærk, at det stadig er et concept-design, der er udgivet på Geneve-biludstillingen, men det vurderes at blive tæt på det rigtige design. Personligt bryder jeg mig ikke om den bule, der er i motorhjelmen, det ligner lidt noget fra T-Hansen at sætte på sådan en bil!
Yes - er en konceptbil men sammenlignet med de første billeder synes jeg at den, positivt, er blevet noget mere markant... :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Har lige fået en invitation fra Forenade bil til "smygvisning af BMW M3" den 29. juli. Glæder mig til at pröve den:) Meen tror ikke de kan få mig til at skifte den ud med min Porsche 997 S, på trods af flere heste etc. Bortset fra det syntes jeg generalt den nye 3-serie i cab er SUPERfed. Prøvede den nye 335 cab i beige nede hos Forenade bil her forleden........Klassebil som har det hele...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ser også frem til en prøvetur i den nye M3, helt sikkert en bil jeg kunne finde på at smide lidt penge efter - hvis den altså lever op til forventningerne...:) Har pt. en 335i, kører kanongodt, men kunne være sjovt med ægte M-Power!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites