Jump to content
2EThADoN

Officielle billeder af ny BMW M3

Recommended Posts

2EThADoN: Godt arbejde med at finde billederne! Ser dog frem til at finde dem i bedre kvali...
Tak tak... :) ja, glæder mig også til at studere "svinet" nærmere...! Uuuuha... lagt i kakkelovnen til noget stort... væddemål om en Audi RS6 og BMW M3 - håber sgu det bliver et seriøst væddemål... og godt det ikke er mig :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Credde: Nu har du været så flink at citere' date= så at han ikke kan slette bemærkningen. Det KUNNE også være at det bare var for sjov... :lol:
Nu har jeg slettet min kommentar, Peter har ændret lidt i teksten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Peter' date=' den er under bæltestedet, det kommer vel ikke andre ved![/quote'] Så skal han bare ikke spille op om at vi skal köre om over 300,000 sek og så er det sku for alvor... Jeg ved ikke hvor rig du er men 300,000 sek er for mig vildt mange penge, så vil jeg også ha rent bord.. Ellers skal man ikke kommer med sådan et opläg.. Han ville nok heller ikke var tilfreds hvis der var 80% gäld i M3èren Ps... Nu når jeg sidder og tänker over det, er det hele jo en joke..:):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ps... Nu når jeg sidder og tänker over det' date=' er det hele jo en joke..:):)[/quote'] Nej det kan du ikke mene, jeg kunne satme godt tænke mig at se hvem der var hurtigst, er sku selv i tvivl om hvem der ville vinde, i kan jo bare droppe det om pink slips:th2: Vi vil se race vi vil se race vi vil se race:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det kan du ikke mene, jeg kunne satme godt tænke mig at se hvem der var hurtigst, er sku selv i tvivl om hvem der ville vinde, i kan jo bare droppe det om pink slips:th2: Vi vil se race vi vil se race vi vil se race:p
Det jeg mener med en Joke er at supermule altid er så smart,og når det kommer til stykket kan han ikke en s..... Som sagt jeg er klar,og vil utroligt gerne köre mod ham og hans kämpe båd.. Jeg har givet ham tider på Ringen og på Knutstrop og ingen af delene dur... Supermule: hvis du ikke tör köre så sig det.. Og undskyd dine indläg :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det jeg mener med en Joke er at supermule altid er så smart,og når det kommer til stykket kan han ikke en s..... Som sagt jeg er klar,og vil utroligt gerne köre mod ham og hans kämpe båd.. Jeg har givet ham tider på Ringen og på Knutstrop og ingen af delene dur... Supermule: hvis du ikke tör köre så sig det.. Og undskyd dine indläg :):)
Ja sku sådan skal det være, handsken er smidt nu skal den bare samles op:th2: Hvis man da bare havde en ordentlig vogn kunne det være sjovt at være med på sådan et race, men er bange for at Mondeo er jer alt for overlegne....ironi off:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har givet ham tider på Ringen og på Knutstrop og ingen af delene dur...
Lov ham, at han får konen, børn, hunden og tagboksen tilbage efter løbet, så kan det være chancen for en deal er større :th2: Eller gør som jeg gjorde for længe siden, tilføj Surmule på din "ignorer" liste, så bliver det lidt bedre at læse herinde på Sunddebaten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det jeg mener med en Joke er at supermule altid er så smart' date='og når det kommer til stykket kan han ikke en s.....[/quote'] Ok. Jeg beklager, og trækker mit indlæg tilbage :) Og glæder mig til løbet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg beklager Peter.... Jeg har kigget lidt på div. kapitalforsikringer og konti...Jeg kan ikke mønstre restgælden på bilen i kontanter.... Som du iøvrigt var så flink at oplyse hele verden om....:mad: Jeg vil stadig gerne race med dig....Er helt overbevist om at du får prygl. Dog kan jeg desværre ikke pt mønstre kapitalen uden at skulle oprette en kredit....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg beklager Peter.... Jeg har kigget lidt på div. kapitalforsikringer og konti...Jeg kan ikke mønstre restgælden på bilen i kontanter.... Som du iøvrigt var så flink at oplyse hele verden om.... Alle kan da se og der er rastgäld i ens bil,så det kan jeg ikke se det store i.. Men du kan vel finde 50,000 sek :) Synes stadig det skal väre på Ringen,for der har du en lille mulighed for at kunne hänge på nu når du har over 200 hk mere ind mig..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yeps der blev så stille omkring det.... skal i have en 100 mand til benzinen eller hvad?
Som jeg har skrevet en 20 gange er jeg klar og har smit en masse dato på, men mulemanden tör jo ikke ... I kan jo SÖGE så i kan se det :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites