Jump to content
2EThADoN

Officielle billeder af ny BMW M3

Recommended Posts

LOL... Hvad snakker du om' date=', Du har jo en kämpe morfar färge, Jeg er klar til hver en tid på knutstorp eller på ringen så kan vi se hvem der er slikhår.. Morfar :):)[/quote'] Ja, det er jo ikke alle og enhver som har slikhår på ryggen, men jeg tror du har en vinder :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hvis jeg vinder får jeg din bil og hvis du vinder, får du min....... Er det en deal???

LOL... Hvad snakker du om' date=', Du har jo en kämpe morfar färge, Jeg er klar til hver en tid på knutstorp eller på ringen så kan vi se hvem der er slikhår.. Morfar :):)[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok.....................
Du kan selv välge hvad for en dag du vil lev din bil til mig :) Vi skal selv ned og köre..:) Her er lidt info om banen :) http://www.nuerburgring.de/index.php?id=106#1017 Datum: Freitag, 6.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Samstag, 7.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Sonntag, 8.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Montag, 9.04.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej.... Jeg tror det skal være på Knutstorp.....Lidt tættere på og så skal du ikke gå så langt hjem.......;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej.... Jeg tror det skal være på Knutstorp.....Lidt tættere på og så skal du ikke gå så langt hjem.......;)
Der er bare det problem at den koster over 40k at leje..:(:( Og hvis man taber bilen der er der ingen forsikring.. Det er der på ringen, da det er alm vej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej for det er en familie tur til det norske.....:) M3'eren bliver jo ikke værre af at vente en uge på farmand kommer hjem.....:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

BMW BMW BMW......Ja de er da meget fede som helt nye, men når en model har kørt et par år, giver jeg NADA for dem. Så bliver de allemandseje og alle gangstere får sig én........(Herre provo ikke:laugh: ) Og når I nu diskutere om hvem der er hurtigst etc. hvorfor så ikke købe en "rigtig" sportsvogn (Porsche) når man nu får dem kastet i hoved herovre i Sverige!! Jeg stiller gerne op med min 1-årige 997 S og filmer jeres ræs fra bagruden:lol: (Jeg har en tysk kollega som har 4 Porscher og han siger at 997 S napper 996 Turbo på bane!!) PS: Den nye Coupe er sgu flot, men den skiller sig på ingen måde ud som en Porsche!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sorry' date=' men der er jeg altså på ferie.........[/quote'] Tror du ikke bare du skal gi mig nöglerne.. Du har jo hele tiden en dårlig undskyldning for ikke at stille op :):) Ps... Sjovt som du også skriver på VAG at din bil lige pludslig har fået 550 hk :) Men Fuck det jeg piller dig alligevel...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror snildt Peters M3'er nupper den båd. Tænk lige på at Audi'en, vejer knap 2 tons og alle med bare LIDT sans for motorsport ved at VÆGT er altafgørende. På motorstien sætter den BMW'en nemt, men på Sturup eller knutten, glem det, bmw'en har alle fordele, hurtigere svinghastigheder, kortere bremselængder og frem for alt en sugekværn der reagerer prompte på gassen i modsætning til en turbo der lige skal spinne op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror snildt Peters M3'er nupper den båd. Tænk lige på at Audi'en' date=' vejer knap 2 tons og alle med bare LIDT sans for motorsport ved at VÆGT er altafgørende. På motorstien sætter den BMW'en nemt, men på Sturup eller knutten, glem det, bmw'en har alle fordele, hurtigere svinghastigheder, kortere bremselængder og frem for alt en sugekværn der reagerer prompte på gassen i modsætning til en turbo der lige skal spinne op.[/quote'] Men Mullens 4x4 hiver lidt i den anden vej. Top Gear havde en test mellem M3 og S4 engang. Ligeud var Bimmer´n hurtigst men da de skulle rundt på banen var det sku S4´eren der vandt. Men jeg syntes også jeg husker noget med en våd bane:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites