2EThADoN 10 Anmeld indhold Skrevet January 18, 2007 Nogen der har set den seneste udgave af magasinet "Car"? Officielle billeder af den nye BMW M3 - lidt af en drømmebil selvom jeg synes den virker lidt "fesen" i udseendet, sammenlignet med E46... men stadig... DAMN! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Du har ikke et link til nogle flere billeder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Jeg kunne kun finde de her spy pictures:cry: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.002/6060330.002.mini5L.jpg&imgrefurl=http://www.m3post.com/forums/showthread.php%3Ft%3D12988&h=600&w=800&sz=59&hl=en&start=3&tbnid=Og1uFP__r38HmM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dnew%2BM3%2Bpicture%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26client%3Dsafari%26rls%3Den%26sa%3DX Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Nye M3 i sedan model?!? Seriøst?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Uff, den er godt nok fesen i designet, men det er den nye 3-serie også i mine øjne (ligner en Nissan Primera bagfra). http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_500223_14140.hbs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Nye M3 i sedan model?!? Seriøst?! Det er da en coupe - kan du ikke se det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Jo men i linket fra Lynge står der, at en 4-dørs sedan model er planlagt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Uff, den er godt nok fesen i designet, men det er den nye 3-serie også i mine øjne (ligner en Nissan Primera bagfra). http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_500223_14140.hbs Ja jeg syntes satme den er fed:th2: Syntes faktisk hele 3-serien er super fed men det er jo en smagssag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Jo men i linket fra Lynge står der' date=' at en 4-dørs sedan model er planlagt![/quote'] Ja der er sku også nogle billeder af en Sedan???? tja alt der har med spy pictures at gøre skal vel tages med et gran salt:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Det er da en coupe - kan du ikke se det? Måske du skulle læse, eller evt bare se lidt flere pics i linket end det første billede Ja der er sku også nogle billeder af en Sedan???? tja alt der har med spy pictures at gøre skal vel tages med et gran salt. Helt sikkert, spy pics er sådan lidt hen i vejret. I vert fald ligger der mange "spy pics" af den nye M3 på nettet, og mange af dem ligner overhovedet ikke hinanden... Men come on, en M3 i sedan, hvor latterligt I øvrigt er jeg helt enig med Credde, den nye 3 serie er bare for fesen. De ligner kloner af noget bras fra Asien :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 I øvrigt er jeg helt enig med Credde, den nye 3 serie er bare for fesen. De ligner kloner af noget bras fra Asien :thumbdown Hørt, E46 M3 er sgu den fedeste :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 He he ja jeg syntes de er fede, så hvis der er nogle stykker de ikke kan få solgt grundet folk ikke bryder sig om dem, så kan du bare stille et par stykker hjemme hos mig;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rott 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Nu må i stoppe drenge! den nye (september 2006) BMW 335i/d Coupe er da den sejeste! Superlækker øse....:th2: Nåe ja, og så den nye X5 selvfølgelig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Du har ikke et link til nogle flere billeder? Desværre :( men så de officielle billeder i magasinet "Car" der kan købes diverse steder... billedet i min tråd er et scan fra magasinet, jeg fandt på nettet... trods designet tror jeg det er en udmærket køremaskine, hehe :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Hov - der var de sgu :) hvor er "gællerne" BMW??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 2EThADoN: Godt arbejde med at finde billederne! Ser dog frem til at finde dem i bedre kvali... Ang. bilen så må jeg nu også indrømme at E46 er mere tiltalende! E90 fanger mig ikke rigtig - den er da meget pæn, men intet at spære øjnene op over. Hverken sedan eller coupé modellerne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Hmm. Er ikke specielt vild med bagenden .. Syntes der er lidt for meget Audi over lygterne og så har jeg heller aldrig rigtig kunne li' at de sætter 2 x 2 puf inde mod midten ... De skal sidde ude i siderne, og gi' bilen bredde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Men come on, en M3 i sedan, hvor latterligt E36 M3 kunne fås som 4-dørs sedan. Den hed vist M3 Limo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 En M3 skal se mere rå ud end stilfuld Er der nogen der har en ide om hvad den nye M3 kommer til at koste? Regner nu med at beholde min E46 et stykke tid endnu:-) http://peecee.dk/?id=23094 http://peecee.dk/?id=23095 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 E36 M3 kunne fås som 4-dørs sedan. Den hed vist M3 Limo. Ja og?! Vi snakker om den kommende M3. Desuden blev M3, i min verden først en interessant bil, da E46'eren blev født. Kan slet ikke se hvorfor M3 skal komme i en sedan model, det er præcis derfor Audi's RS model er komplet uinteressant! Et sporty look er = Coupé, end of story :) ....og spar mig nu for alt det pladder pis med at RS og AMG, er så og så hurtig selv om det er sedan modeller - det er ikke det der er pointen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Ja og?! Vi snakker om den kommende M3. Desuden blev M3, i min verden først en interessant bil, da E46'eren blev født. Kan slet ikke se hvorfor M3 skal komme i en sedan model, det er præcis derfor Audi's RS model er komplet uinteressant! Et sporty look er = Coupé, end of story :) ....og spar mig nu for alt det pladder pis med at RS og AMG, er så og så hurtig selv om det er sedan modeller - det er ikke det der er pointen :th2: Blah.. M bilerne er da ikke rigtigt Sporty .. jeg mener, dørene kan da åbnes og der er air condition i .. det er da kun et spørgsmål om tid før de kommer med barnesæde fastmonteret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Ja og?! Vi snakker om den kommende M3. Desuden blev M3, i min verden først en interessant bil, da E46'eren blev født. Kan slet ikke se hvorfor M3 skal komme i en sedan model, det er præcis derfor Audi's RS model er komplet uinteressant! Et sporty look er = Coupé, end of story :) ....og spar mig nu for alt det pladder pis med at RS og AMG, er så og så hurtig selv om det er sedan modeller - det er ikke det der er pointen :th2: Jeg forstod din kommentar som at du mente, at det var en and at de skulle kunne finde på, at lave en M3 sedan. Men jeg er HELT enig med dig. M3 skal være coupé! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Den nye M3 kommer i Coupe, Sedan, Kombi, og i Cab :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Den gamle E30 M3, er da klart den mest potente at se på af dem alle..... Og du kan tage din M3 og stikke den skråt op..... Den kører jeg om hjørner med, med boks på taget, hele familien bagi og så hunden i bagagerummet.... M3 er for små slikhårs drenge.....;) Ikke for folk med hår på ryggen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Den gamle E30 M3, er da klart den mest potente at se på af dem alle..... Og du kan tage din M3 og stikke den skråt op..... Den kører jeg om hjørner med, med boks på taget, hele familien bagi og så hunden i bagagerummet.... M3 er for små slikhårs drenge..... Ikke for folk med hår på ryggen..... LOL... Hvad snakker du om,, Du har jo en kämpe morfar färge, Jeg er klar til hver en tid på knutstorp eller på ringen så kan vi se hvem der er slikhår.. Morfar :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites