Jump to content
2EThADoN

Officielle billeder af ny BMW M3

Recommended Posts

Jo men i linket fra Lynge står der' date=' at en 4-dørs sedan model er planlagt![/quote'] Ja der er sku også nogle billeder af en Sedan???? tja alt der har med spy pictures at gøre skal vel tages med et gran salt:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er da en coupe - kan du ikke se det?:rolleye:
Måske du skulle læse, eller evt bare se lidt flere pics i linket end det første billede :rolleye:
Ja der er sku også nogle billeder af en Sedan???? tja alt der har med spy pictures at gøre skal vel tages med et gran salt.
Helt sikkert, spy pics er sådan lidt hen i vejret. I vert fald ligger der mange "spy pics" af den nye M3 på nettet, og mange af dem ligner overhovedet ikke hinanden... Men come on, en M3 i sedan, hvor latterligt :sick: I øvrigt er jeg helt enig med Credde, den nye 3 serie er bare for fesen. De ligner kloner af noget bras fra Asien :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har ikke et link til nogle flere billeder?
Desværre :( men så de officielle billeder i magasinet "Car" der kan købes diverse steder... billedet i min tråd er et scan fra magasinet, jeg fandt på nettet... trods designet tror jeg det er en udmærket køremaskine, hehe :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

2EThADoN: Godt arbejde med at finde billederne! Ser dog frem til at finde dem i bedre kvali... Ang. bilen så må jeg nu også indrømme at E46 er mere tiltalende! E90 fanger mig ikke rigtig - den er da meget pæn, men intet at spære øjnene op over. Hverken sedan eller coupé modellerne...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm. Er ikke specielt vild med bagenden .. Syntes der er lidt for meget Audi over lygterne og så har jeg heller aldrig rigtig kunne li' at de sætter 2 x 2 puf inde mod midten ... De skal sidde ude i siderne, og gi' bilen bredde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
E36 M3 kunne fås som 4-dørs sedan. Den hed vist M3 Limo.
Ja og?! Vi snakker om den kommende M3. Desuden blev M3, i min verden først en interessant bil, da E46'eren blev født. Kan slet ikke se hvorfor M3 skal komme i en sedan model, det er præcis derfor Audi's RS model er komplet uinteressant! Et sporty look er = Coupé, end of story :) ....og spar mig nu for alt det pladder pis med at RS og AMG, er så og så hurtig selv om det er sedan modeller - det er ikke det der er pointen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja og?! Vi snakker om den kommende M3. Desuden blev M3, i min verden først en interessant bil, da E46'eren blev født. Kan slet ikke se hvorfor M3 skal komme i en sedan model, det er præcis derfor Audi's RS model er komplet uinteressant! Et sporty look er = Coupé, end of story :) ....og spar mig nu for alt det pladder pis med at RS og AMG, er så og så hurtig selv om det er sedan modeller - det er ikke det der er pointen :th2:
Blah.. M bilerne er da ikke rigtigt Sporty .. jeg mener, dørene kan da åbnes og der er air condition i .. det er da kun et spørgsmål om tid før de kommer med barnesæde fastmonteret :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forstod din kommentar som at du mente, at det var en and at de skulle kunne finde på, at lave en M3 sedan. Men jeg er HELT enig med dig. M3 skal være coupé!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Den gamle E30 M3, er da klart den mest potente at se på af dem alle..... Og du kan tage din M3 og stikke den skråt op..... Den kører jeg om hjørner med, med boks på taget, hele familien bagi og så hunden i bagagerummet....:lol: M3 er for små slikhårs drenge.....;) Ikke for folk med hår på ryggen.....:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den gamle E30 M3, er da klart den mest potente at se på af dem alle..... Og du kan tage din M3 og stikke den skråt op..... Den kører jeg om hjørner med, med boks på taget, hele familien bagi og så hunden i bagagerummet.... M3 er for små slikhårs drenge..... Ikke for folk med hår på ryggen.....
LOL... Hvad snakker du om,, Du har jo en kämpe morfar färge, Jeg er klar til hver en tid på knutstorp eller på ringen så kan vi se hvem der er slikhår.. Morfar :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites