Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2007 Hvad betyder "intyg", jeg har søgt og ledt, men er ikke blevet klogere på hvad det helt nøjagtigt betyder.:thumbdown Det er noget jeg skal have fra min arbejdskiver/jobbet, det skal medbringes på skattværket, så det kan ikke være en lønforhøjelse:rolleye: , jeg gætter på at det måske kunne være en ansættelseskontrakt eller en lønsedel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 bekræftelse kan det bla være. Bekræftelse på at du er ansat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 bekræftelse kan det bla være. Bekræftelse på at du er ansat. Tak. Så var jeg ikke helt gal på den. Kunne det være sidste lønseddel? Istedet for pas kan jeg så nøjes med mit kørekort? det skal bruges i forbindelse med midtidligt cpr-nummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 Umiddelbart vil jeg mene at sidste måneds lønseddel må kunne gøre det. Kørekort kan godt bruges. Bare det ikke er "pap'et" Det virker ihvertfald ikke i banken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 Det er et bevis dit firma skal skrive på at du rent faktisk stadigvæk er ansat og hvad din løn er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 Umiddelbart vil jeg mene at sidste måneds lønseddel må kunne gøre det. Kørekort kan godt bruges. Bare det ikke er "pap'et" Det virker ihvertfald ikke i banken. Takker:th2: Det er i kreditkortstørrelse, så den må være god nok.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 Jeg har brugt vedlagte et par gange - selvklart udfyldt. Få arbejdsgiver til at stemple og underskrive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 Jeg har brugt vedlagte et par gange - selvklart udfyldt. Få arbejdsgiver til at stemple og underskrive. Så tager jeg sådan en med, kontrakten på lejligheden og mit kørekort, så skulle jeg vel være dækket ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Ordret betyder intyg ~ attest. Läkarintyg ~ Lægeerklæring Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites