Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2007 Så bliver Annestad beriget med endnu to danskere. Min kæreste og jeg har netop skrevet under og vi GLÆDER os til at sige farveller til 8000 og hej då til 21 840 den 1. marts. Det bliver spændende at rykke over sundet og nok osse en smule mere bøvlet end hvis vi holder os indenfor landegrænserne. Men så længe man kan finde svar på alle underlige spørgsmål herinde, skal det nok gå. Vi har i øvrigt hørt noget om gårdfester i Sadelmakarebyn... er der noget om snakken???? /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Hehe... Velkommen til! Gårdfester? Har jeg personligt ikke hørt noget til, men vi kan da starte en tradition! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Snakkede lidt med sælgeren om hvordan nabolaget var, og der kom hun ind på at de havde holdt en sommerfest i gården... Andet er der ikke på den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 :D Der var ikke noget i vores gård, selvom vi snakkede en del om det. Men det kommer nok til sommer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Ellers må vi jo se at få organiseret noget... Jeg skal gerne sætte et par haveborde og en grill op :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Hvor i Annestad har du købt hvis man må spørger? Mægleren kan jo hentyde til den fest der var i Annestads egen lille park;) , som vistnok var arrangeret af Open House som har bygget ejendommene. Og Velkommen til:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2007 Hvor i Annestad har du købt hvis man må spørger? Det må du da gerne :) Sadelmakarebyn 2. Jeg forstod på sælgeren at det var en fest i gården, men det kan selvfølgelig også være det Open House arrangement hun har hentydet til. Så knivskarp er mit svenske heller ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2007 Jamen velkommen til så:th2: Bor selv i 4'ern, og har boet her siden ejendommen blev bygget. Er nu glad og tilfreds for det, selvom der er (som ved alt nybyg) lidt småsnacks man skal have lavet osv.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites