Jump to content
Junkeren

Another one bites the los! :-)

Recommended Posts

Så bliver Annestad beriget med endnu to danskere. Min kæreste og jeg har netop skrevet under og vi GLÆDER os til at sige farveller til 8000 og hej då til 21 840 den 1. marts. Det bliver spændende at rykke over sundet og nok osse en smule mere bøvlet end hvis vi holder os indenfor landegrænserne. Men så længe man kan finde svar på alle underlige spørgsmål herinde, skal det nok gå. Vi har i øvrigt hørt noget om gårdfester i Sadelmakarebyn... er der noget om snakken???? /Junkeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor i Annestad har du købt hvis man må spørger? Mægleren kan jo hentyde til den fest der var i Annestads egen lille park;) , som vistnok var arrangeret af Open House som har bygget ejendommene. Og Velkommen til:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor i Annestad har du købt hvis man må spørger?
Det må du da gerne :) Sadelmakarebyn 2. Jeg forstod på sælgeren at det var en fest i gården, men det kan selvfølgelig også være det Open House arrangement hun har hentydet til. Så knivskarp er mit svenske heller ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites