Jump to content
Livremogseler

Advokat til køb af bostadsrätt i Annestad?

Recommended Posts

Hejsa, Skal til at købe en bostadsrätt i Annestad. Har I andre som har investeret brugt en advokat til købet for at sikre mod fæller i kontrakten mv.? :confused: Håber der er nogen som kan hjælpe mig hurtigst muligt!! :scared: Hygge
Har aldrig hørt om nogen der bruger advokat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa, Skal til at købe en bostadsrätt i Annestad. Har I andre som har investeret brugt en advokat til købet for at sikre mod fæller i kontrakten mv.? :confused: Håber der er nogen som kan hjælpe mig hurtigst muligt!! :scared: Hygge
Hej Livremogseler, Vi sendte faktisk vore papirer til en advokat for at få ham til at gennemse dem. Men det er nu ikke kutyme her i Sverige. Du hyrer en besigtningsmand som gennemgår dit eventuelle køb med dig i stedet. Vi havde selv "livrem og seler" på ved vort køb - så jeg kan godt forstå du tænker som du gør. Men det viste sig faktisk at vor besigtningsmand pointerede stort set de samme ting som vor svenske advokat - såeh... det var egentlig spild af penge. Jeg vil dog råde dig til at mærke efter hvad du har lyst til at gøre og være ligeglad med om det er kutyme eller ej. Det handler jo om at du skal investere - og hvis det gør dig tryg med en advokat - so be it! :) Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har selv købt bostadsrätt i Annestad, både bygge firmaet og ejendom mælgeren er ret prof. så det skal du slet ikke være bekymret for. ved overtagelsen komme en fra bygge firmaet, en fra mælger firmaet, en fra boligfore. og du kan have hvem som helst med for at gennemgår alt. + du har 3 uge til at finde fejl og mangel.... men spørge løs hvis du har andet.. mvh patrick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites