Juka 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 den ser fornuftig ud, men syndt at den ikke er på lager..:( http://www.geco.dk/product.asp?product=859⊂=2&page=1 Den kører 1980*1080p = Fuld HD, koster også lidt extra... http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1165399583&archive=&start_from=& :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=437300 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Samsung LE-40F71B til Juka http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=246508 Eller der :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Ja, den kan meget godt være den jeg køber...Skal lige læse nogle anmeldelser..:) thanks http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=246508 Eller der :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Har nogen handlet hos nogen af de her forhandlere? Info tak.. http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=246508 Eller der :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Der er dog allerede fundet en løsning på de fejl fra philips, desuden skulle det kun dreje sig om de første skærme fra philips , og altså ikke dem man køber idag ... Til pioneer fanen , kan jeg kun sige , ja flot billede , men det står ikke super skarpt , lidt for bløde farver til mig , desuden klarer en 9731D med digital natural motion sport helt fint , og med clear lcd = 3 ms respons tid , bør en fodboldkamp være en bagatel ... Jeg ville til enhver tid købe philips 37pf9731d over et hvert andet tv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jeg kan kun opfordre til at gå ind i en eletronik forretning og få dem til at sætte tv signal på tv´et. Der vil forskellen fremgå. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Jeg kan kun opfordre til at gå ind i en eletronik forretning og få dem til at sætte tv signal på tv´et. Der vil forskellen fremgå. Jeg har skam set begge tv , og vælger stadig philipsen , desuden virker ambilight super fedt , også når skærmen er slukket.... Prøv derefter at smid en dvd af nyere dato på ..... eller en pc med et godt grafikkort ... så kommer plasma'en til kort .... desuden bruger plasma en hel del mere strøm end lcd.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Hvor har du læst det henne, link tak..? Der er dog allerede fundet en løsning på de fejl fra philips, desuden skulle det kun dreje sig om de første skærme fra philips , og altså ikke dem man køber idag ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2007 Hvor har du læst det henne' date=' link tak..?[/quote'] Skal vi kalde det intern info..... ingen links... dog har philips DK vidst kommet med en officiel udtalelse ..... De skærme som er købt af philips i dk får vidst byttet panelerne, og som sagt det skulle kun gælde den første generation.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Hvor har du læst det henne' date=' link tak..?[/quote'] Det står også på www.recorder.dk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 nå så havde min gode bekendt ret i hva han sagde' date=' eheh godt jeg ikke købte philips 37´.. hmm hva gøre vi nu ? jeg har desparat brug for en tilsvarende af philips model PF 9731 37 eller 42? jeg har kigget og kigget men jeg er lidt forelsket i philips.. dammmmm[/quote'] Jeg har et 42" og et 37" Phillips - INGEN problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Jeg har et 42" og et 37" Phillips - INGEN problemer det er ikke alle philips LCD tv der har det såkaldte problem , nogle få med nyeste teknik , disse to typer (philips model PF 9731 37 eller 42) har jeg ihvertfald hørt det har .. men jeg har faktisk snakket med Easyshopping.dk som påstår det har ikke hørt eller set.hmm hvem skal man tro/stole på. det er ganske mange penge man kaster i Herligheden.. men jeg er opsat at købe Philips og det bliver philips, jeg venter og læse et par uge til.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Nu har phillips jo worldwide garanti - begge mine skærme er købt i danmark. En af mine bekendte købte en skærm magen til min 42" , samtidgt med mig. Den fik et panelproblem -Han ringede her fra sverige til den svenske phillips serviceafd. der afhentede og returnerede skærmen, ydermere fik han lov at låne en anden skærm i repperioden, uden nogen form for udgift for ham. Det er sq da service...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2007 Nu har phillips jo worldwide garanti - begge mine skærme er købt i danmark. En af mine bekendte købte en skærm magen til min 42" , samtidgt med mig. Den fik et panelproblem -Han ringede her fra sverige til den svenske phillips serviceafd. der afhentede og returnerede skærmen, ydermere fik han lov at låne en anden skærm i repperioden, uden nogen form for udgift for ham. Det er sq da service...... Den var aldrig gået i DK , hvorfor tror du ellers at philips dk syltede sagen så længe.... desuden var det kun de første modeller der var problemer med , så Patrick , du kan roligt købe en 9731D ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Hej, har du nogen erfaring med easyshopping.dk? Nu står den jo der til 18K, "næsten" lige så meget som i tyskland... Jeg leder og leder stadig efter et godt og risikofrit tilbud :) det er ikke alle philips LCD tv der har det såkaldte problem ' date=' nogle få med nyeste teknik , disse to typer (philips model PF 9731 37 eller 42) har jeg ihvertfald hørt det har .. men jeg har faktisk snakket med Easyshopping.dk som påstår det har ikke hørt eller set.hmm hvem skal man tro/stole på. det er ganske mange penge man kaster i Herligheden.. men jeg er opsat at købe Philips og det bliver philips, jeg venter og læse et par uge til..[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Hej, har du nogen erfaring med easyshopping.dk? Nu står den jo der til 18K, "næsten" lige så meget som i tyskland... Jeg leder og leder stadig efter et godt og risikofrit tilbud :) Jeg leder og leder også men valget bliver philips for som jeg har læst fejlen er kun produktion fejl ved nogle stk og det er garanti worldwide. så ingen panik der.. ja jeg har set det på easyshoping.dk og køber det nok lige så snart jeg har 18kg i hånden. men du skal huske easyshoping.dk aflevere ikke til SE kun en adresse i DK, det er også fint jeg har jo et firma på amager som jeg vil have de aflevere og hente det selv .. hvis du vil kan vi købe det sammen og vi spare transpost og hele lortet.... send mig en PM så vi kan finde ud af det sammen... jeg har købt hos easyshoping.dk de er sku til at stole på.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites