Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet January 14, 2007 http://www.eon.se/templates/IFramePage.aspx?id=46906 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 http://www.eon.se/templates/IFramePage.aspx?id=46906 Hvis man vel at mærke kan komme online....ellers er man nok allerede klar over det:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Der har lige været en kort strømafbrydelse her i Västra Hamnen - dog ikke mere end 5 minutter. Der er også godt gang i blæseriet herude skal jeg ellers lige love for.! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Der har lige været en kort strømafbrydelse her i Västra Hamnen - dog ikke mere end 5 minutter. Der er også godt gang i blæseriet herude skal jeg ellers lige love for.!Havde et kort *bløb* på strømmen for 20 minutter siden - det er alt der har været hér i området....indtil videre :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Havde et kort *bløb* på strømmen for 20 minutter siden - det er alt der har været hér i området....indtil videre :p Same here... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Havde et kort *bløb* på strømmen for 20 minutter siden - det er alt der har været hér i området....indtil videre :p ... også her... bedst som Kim var blevet overtalt til at gå en runde med støvsugeren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Der har lige været en kort strømafbrydelse her i Västra Hamnen - dog ikke mere end 5 minutter. Der er også godt gang i blæseriet herude skal jeg ellers lige love for.! Håber ikke Turning Torso vælter ned over din bólig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Håber ikke Turning Torso vælter ned over din bólig *øj*...gad godt være oppe på (bo i) toppen af TT lige nu! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Åbner du lige vinduet skat......*KLAAAASK* og han sad oppe på væggen......I den modsatte ende af stuen..... Og den vælter ikke nedover Klavs....Dertil er vinden i en forkert retning....*øj*...gad godt være oppe på (bo i) toppen af TT lige nu! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Lars Görans Marker Ja Ja .... Så skulle I bo her ude på Lars Görans Marker hvor det bare er NADA læ af nogen som helst art Meeeen som 100% West jyde er det her jo bare en fin dag. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Hoooopla.. Ingen strøm fra 14 til 20 eller deromkring ;) Nå men så fik man da afprøvet benzingeneratoren - om ikke andet kom der gang i lidt køleskab, lys, varme og fjernsyn - så kan går sådan en søndag såmænd også! Men damn det er dyrt, den drikker vel omkring en liter 95 i timen sådan en sjover.... Til gengæld har vores internet været nede det meste af weekend'en?!? Men nu kører det så også igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Åbner du lige vinduet skat......*KLAAAASK* og han sad oppe på væggen......I den modsatte ende af stuen..... Efter hvad jeg har hørt kan man ikke åbne vinduerne i Torsoen. Formentlig af nogenlunde den årsag. Rygterne siger at indeklimaet ikke er så godt derinde. Jeg ville ikke turde bo et sted, hvor man om sommeren var helt overladt til et klima/aircondition anlæg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2007 Tre døde og 226.000 uden strøm i Sverige. Stormen "Per" blæste på det hele http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5836513.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2007 Ja, det ruskede da noget i går - så jeg troede at taget røg af den overdækkede terrasse. Det gjorde det dog ikke, og der var heller ikke udfald på strømmen - så jeg hører måske til de heldige :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites