bal 0 Anmeld indhold Skrevet January 12, 2007 Jeg er næsten 100% sikker på, at emnet har været i øresundsdebatten, men jeg har søgt og søgt, og har ikke kunnet finde det igen... Så kan I hjælpe ?:-) Jeg søger noget information om en "adapter" som sidder efter tv stikket i væggen, og som kan føre signalet via Internettet... så man derved kan se egne kanaler rundt om i verden, bare man har internet adgang... Kan I hjælpe mig? hvad hedder dette produkt? hvor kan jeg få informationer om det??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Jeg er næsten 100% sikker på, at emnet har været i øresundsdebatten, men jeg har søgt og søgt, og har ikke kunnet finde det igen... Så kan I hjælpe ?:-) Jeg søger noget information om en "adapter" som sidder efter tv stikket i væggen, og som kan føre signalet via Internettet... så man derved kan se egne kanaler rundt om i verden, bare man har internet adgang... Kan I hjælpe mig? hvad hedder dette produkt? hvor kan jeg få informationer om det??? mener det hedder en slingbox Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3770 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bal 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 det var det som jeg søgte... Tak for hjælpen!!!! GOd weekend... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites