DonVoss 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2007 Hej... Spørgsmålet er sikkert stillet før, men kunne ikke lige finde noget om det, ville bare høre om der er nogen der ved om en Dansk bank kan have pant i Svensk bolig? Nuværende bank er Danske bank på forhånd tak... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hej... Spørgsmålet er sikkert stillet før, men kunne ikke lige finde noget om det, ville bare høre om der er nogen der ved om en Dansk bank kan have pant i Svensk bolig? Nuværende bank er Danske bank på forhånd tak... :D Ja, det spørgsmål er blevet stillet mange gange før.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DonVoss 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 så svaret er.... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 så svaret er.... :th2: ... brug søgefunktionen, tast PANT, og det her kommer frem: http://debat.sunddebat.com/search.php?searchid=233085 Ved at det diskuteres nærmere i denne her tråd: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7144&highlight=pant Velkommen til :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DonVoss 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Super Mange tak for et brugbart svar... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret January 10, 2007 Nordea siger på deres hjemmeside at de tilbyder lån i Dkr til svenske boliger og endda med löbetider som i DK Det er bare ikke lykkedes mig at få fat i nogen i Nordea der ved noget om det, jeg er ellers kunde i nordea i Dk Men men da jeg lige har hjulpet min sön med at köbe bolig i DK opdagede jeg at renterne i Dk er uhyrligt store så beholder jeg mine lån her i Sverige. Men tjeck Nordeas hjemmeside der tilbyder de lån til boliger i udlandet inklusive sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2007 Jeg vil tro at alle boligrådgivere i Nordea i Kbh's området kender til at Nordea finansierer boliger i Sverige. Ellers skal de kigge i deres forretningsgange for der er beskrevet en fyldestgørende en af slagsen i vores interne systemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites