Jump to content
Madsen

Kamp om vasketider i Malmö...

Recommended Posts

Første gang jeg bladrer lidt rundt på EB's hjemmeside, falder jeg over noget, som i teorien godt kunne omhandle endnu en spændende situation mellem mig og min "yndlingsunderso"... sorry -bo! :p Kvindeslagsmål om vasketider Men nej, det er ikke mig/hende der har fået et hysterisk anfald, selvom det meget meget tit sker, at vasketiderne forsvinder her i hytten... Senest i lørdags, hvor tyven havde taget alle 3 vaskemaskiner - og endda var så fræk at smide endnu en over, efter vi havde været der! :mad: Så hvordan ser det ud med jer? Oplever I også stjåle vasketider og nabokamp? Det skal lige siges, at her i huset benytter man et oldnordisk nøglesystem samt at der hver dag er 9 vasketider á 4 timer ( med ca. 2-3 maskiner i hver ) til 100 lejligheder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha........ typisk at kællinger hidser sig op over vasketøjet :D Vi benytter en tavle hvor man hænger en lille lås med lejlighedens nr. Max 3 timer og ikke på helligdage, hvorfor fatter jeg ikke. Har aldrig haft problemer med "vasketidertyve"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har et elektronisk system hvor man ikke kan låse døren op uden man har reseveret en tid, ulempen er dog at man ikke kan komme ind og hente sit tøj hvis man lige bliver 5 min forsinket og tiden er udløbet, og man kan ikke på systemet se hvem der har reseveret efter en så man kan få dem til at lukke op. men det gode er at man skal kun ha en nøgle til hele huset, foruden den til lejligheden. Nic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan undgås! Det lejlighedsbyggeri i Lyngby hvor jeg boede for 6 år siden havde man løst det på en rigtig simpel måde - der var ikke noget der hed "vasketid". Der var en stak maskiner til rådighed for beboere i ejendommen, var de ledige kunne man vaske - max to maskiner i gang per lejlighed. I praksis fungerede det faktisk rigtig glimrende - en sjælden gang var der jo optaget - men som ofte ledige maskiner. Så slipper man helt for at administrere det andet halløj.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites