Jump to content
Humle

Apples nye iPhone klar

Recommended Posts

Hmm dér slettede jeg så alle poster i min "spare-op-til" liste, for at gøre plads til den sag... LÆKKER! Så længe den ikke har samme elendige batteripræstation som iPod'sne, så kommer den til at sige bye bye til evt. konkurrenter (og dem er der ikke rigtig nogle af imho)... An APPLE a day... what happened to Macintosh?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

*HOST batteri* Specs: Battery Up to 5 hours Talk / Video / Browsing Up to 16 hours Audio playback Ikke noget om Stand-By tid... :cool: Gio den kommer... Believe in it young Padawan!!! De kan jo ikke bare smide bomben og holde os for nar....nej de kan så ej... nix... (Der røg så Adam A7'erne!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig lækker. Dog holder 2 mpixel kamera ikke en dyt i forhold til hvad konkurenterne kan tilbyde. Og slet ikke hvis den kommer til Europa i 4. kvartal i år. Men mon ikke de fixer det til den tid. I så fald er jeg solgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Desuden var Cisco først med lanceringen af en "iPhone" Apple´s er en "iPod pHone" ;)
Ja, men de er vist ved at blive enige om at lade Apple overtage navnet. 13:43 AAPL Apple Computer: Cisco Systems (CSCO) says expects to reach agreement today with Apple on "iPhone" Trademark - Reuters (90.60 +6.20) -Update

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' men de er vist ved at blive enige om at lade Apple overtage navnet.13:43 AAPL Apple Computer: Cisco Systems (CSCO) says expects to reach agreement today with Apple on "iPhone" Trademark - Reuters (90.60 +6.20) -Update[/quote']Præcis :thumbup:http://www.betanews.com/article/Cisco_Offers_to_License_iPhone_Name_to_Apple/1168373079

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ser jo ganske fin ud, men den kan jo ikke umiddelbart noget, som andre telefoner ikke kan. Men er da spændt på, hvordan den kommer til at se ud i virkeligheden, altså ligesom at prøve den i virkeligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men som det jo ser ud nu, så må vi i europa vist bare drømme, da den er "låst" til den amerikanske udbyder Cingular. Jeg mener også at manglen på 3G teknologi hæmmer dens potentiale. Men den er stadig så lækker, at jeg vil købe den bare for wow faktoren, og iPod/OSX delen (mom man kan afvikle Photoshop på den så...:rolleyes: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rigtig lækker. Dog holder 2 mpixel kamera ikke en dyt i forhold til hvad konkurenterne kan tilbyde. Og slet ikke hvis den kommer til Europa i 4. kvartal i år. Men mon ikke de fixer det til den tid. I så fald er jeg solgt.
Er det der megapixel-race ikke lidt lissom dengang computerne var hurtigere, bare de havde flere mhz? Om det er 2 eller 4mpix er vel ligemeget, når det optik der sidder foran er lavet af bunden fra colaflasker og softwaren iøvrigt er på niveau featuremæssigt med engangskameraer. F.eks. nokia E61 har da solgt ok, og den har slet intet kamera.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men som det jo ser ud nu, så må vi i europa vist bare drømme, da den er "låst" til den amerikanske udbyder Cingular. Jeg mener også at manglen på 3G teknologi hæmmer dens potentiale. Men den er stadig så lækker, at jeg vil købe den bare for wow faktoren, og iPod/OSX delen (mom man kan afvikle Photoshop på den så...:rolleyes: )
Hvis man lytter til hvad Steve siger i keynoten vil man høre at han siger den kommer i 3G senere. Men det var journalisterne for dovne til.. I know.. Wankers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites