Jump to content
Schacke

Links til dæk og fælge søges......

Recommended Posts

Dem på den sorte er godt nok fede....... Har du nogen idé om hvad det er for nogen og kan de fåes for spidsen af en jetjager eller koster de hele flyet???? Meeeeeeeeen, har du nogle pics med en sort S-Class med SLR fælge i 20"????? Okay, nu kan jeg jo så ligge og drømme om dem på den sorte hele natten.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe eller 9999 hos thansen med roadstone som de solgte dem til hele sidste sommer i mine øjne røg alt prestigen ud af de fælge da de kom i thansen til de penge og røg på alle mulige andre biler har du en mail hvor du ka modtage .pdf filer og ka se dem, så ka jeg lige mail dig konigs og privat 2007 katalog imorgen der nogen rigtige fede imellem der, personligt tror jeg dem her Privat Netz i 8.5x20 foran og 10x20 bag i ku se MØGFEDE ud til din, enten i silver eller i grå eller hvis du vil være rigtig mafioso så i sorte med chrom kant:love: Privat%20Netz.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det Giovanna Attack i 9.5x20 ca 22.000kr for et sæt uden dæk

Dem på den sorte er godt nok fede....... Har du nogen idé om hvad det er for nogen og kan de fåes for spidsen af en jetjager eller koster de hele flyet???? Meeeeeeeeen, har du nogle pics med en sort S-Class med SLR fælge i 20"????? Okay, nu kan jeg jo så ligge og drømme om dem på den sorte hele natten.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

De er rigtig pæne og helt originale.... Jeg vil gerne ha' 6000 dkk for dem, da de bare ligger og ikke skal bruges....Jeg har 20" til Audi'en som sommerhjul... Billeder kan evt sendes på mail... Kan afhentes i Vellinge

Ehhh..............jeg tror ikke at jeg har råd til gummi til dem og de slides hurtigt hvis jeg ikke bruger det...... :rolleye: Men jeg skulle spørge fra kærsten hvad du skal have for dem og hvordan de ser ud... Men jeg har kigget på dem her, jeg er sikker på at de vil være pæne til min pæne røde A4 i 18" http://katalog.rallycenteret.dk/gfx/wheelbic/momocorseblack.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det jo så en smagssag:D :D jeg syntes 285 er for bredt til en 9.5 så heller en 255'er, jeg havde 265/30-19 på mine gamle 10x19 fælge det sad pænt og min chef køre med 245 også på en 9.5'er Det ser da dumt ud med 245 hele vejen rundt hvis det er på 8½" og 9½" fälge :) Og alle kan lave dem for 14k hvis det er med 245 däk på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Watcher: Vi har en Mercedes C55 AMG stående med 10x19" Carlsson bag og vi har netop fået nye dæk på i 265/30-19 og de er alt alt alt for smalle... Ser totalt latterligt ud eftersom fælgkanten er blottet og stikker ud til siden. Med andre ord lyder det lidt vildt det du siger uden dermed sagt at jeg er ekspert på dette område:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det jo så igen en smagssag om man køre tyskerstil eller hvad.. her er mine gamle fælge på en 10x19 med 265/30-19 audi8.jpg men da jeg fik mine 20" på så blev de RIGTIG strukket hvor det ka være for meget for nogen :D 20_5.jpg36_4.jpg

Watcher: Vi har en Mercedes C55 AMG stående med 10x19" Carlsson bag og vi har netop fået nye dæk på i 265/30-19 og de er alt alt alt for smalle... Ser totalt latterligt ud eftersom fælgkanten er blottet og stikker ud til siden. Med andre ord lyder det lidt vildt det du siger uden dermed sagt at jeg er ekspert på dette område:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det jo så igen en smagssag om man køre tyskerstil eller hvad.. her er mine gamle fælge på en 10x19 med 265/30-19 audi8.jpg men da jeg fik mine 20" på så blev de RIGTIG strukket hvor det ka være for meget for nogen :D QUOTE] Som Martin skrev ... Det er ikke könt :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Watcher: Præcis sådan det ser ud på vores C55 AMG nu..... med 265 på en 10x19" .. Ligner de billeder af dine 20" med helt blottet fælgkant. Lyder det ikke umiddelbart lidt underligt så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jo det lyder godt nok underligt hvis jeres 265 på en 10x19 ligner mine 225 på en 8.5 for du ka jo se hvordan mine 265 sad på den 10x19, men det kan også ha noget og gøre med dækmærket hvordan det er opbygget

Watcher: Præcis sådan det ser ud på vores C55 AMG nu..... med 265 på en 10x19" .. Ligner de billeder af dine 20" med helt blottet fælgkant. Lyder det ikke umiddelbart lidt underligt så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites