Schacke 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2007 Håber I drenge/piger kan hjælpe mig....... Har forsøgt med søgefunktionen, men fandt kun "Erkan´s" tråd om vinterdæk til hans Mercer eller hvad han nu har.:D Er der nogen som kender nogle fede links (gerne svenske) til firmaer som sælger alufælge/dæk til fornuftige priser???? Skal bruge et sæt 20" alufælge, har forløbig fundet disse links: www.mercedesshoppen.se (venligt oplyst via dette forum, tak for det) www.bigwheels.dk www.daekonline.se www.gummihuset.se Der må være nogen som har nogle fede sider som jeg er gået glip af....... Kan godt være jeg har overset nogle tråde, men så oplys mig i min mangel på viden.............:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hej Schacke, Jeg sad faktisk selv og kiggede på sommer fælge til Audi'en.... Jeg fandt det her link....... ved ikke om du kan bruge det men du kan jo kigge http://katalog.rallycenteret.dk/ Ellers er der også dem her I sveriges land: www.bythjul.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Jeg har et sæt 19" A8'ere originale tilsalg hvis det er.....;) du mangler til Audi'en.... Hej Schacke, Jeg sad faktisk selv og kiggede på sommer fælge til Audi'en.... Jeg fandt det her link....... ved ikke om du kan bruge det men du kan jo kigge http://katalog.rallycenteret.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Ehhh..............jeg tror ikke at jeg har råd til gummi til dem og de slides hurtigt hvis jeg ikke bruger det...... Men jeg skulle spørge fra kærsten hvad du skal have for dem og hvordan de ser ud... Men jeg har kigget på dem her, jeg er sikker på at de vil være pæne til min pæne røde A4 i 18" http://katalog.rallycenteret.dk/gfx/wheelbic/momocorseblack.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hej Johan Tak for det...... Det virker på mig som om alufælge+dæk i 20" er væsentlig dyrere i Sverige end i Danmark. Er det korrekt eller har jeg bare ledt de forkerte steder???? pS: hvilken Audi kører du rundt i?????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hej Igen, Jeg ved ik' om det er dyre I sverige. Jeg tror at det kommer an på hvad man skal ha' jeg plejer at købe dæk på www.daekonline.dk de plejer at være MEGET billige. Jeg har ikke haft brug for at købe fælge før nu så der er jeg sådan lidt ny..... Men dem jeg linket til før syntes jeg er en ok pris for et par 18"....... Audi'en er en 2006 A4 2.0 TFSI Quattro, med prosport pakke og lidt andet sjov... Den køre rigtigt godt jeg savner dog bare at der snart KOMMER LIDT SNE!!!! så jeg kan få lov til at lege med Quattro delen........hehehe :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 http://www.rollinonchrome.de/ http://www.abswheels.se/shop/?ref=mia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 www.bilxperten-koge.dk vi har lidt på vores side, www.goodroads.net og www.statuswheels.com vi forhandler ALT derfra, vil du ha bling bling fælge eller ska det bar være noget normalt? jeg har et sæt 20" TSW Zaandvort på lager nu i 8.5x20 ET35 5x112 til din vi ka lave dem til 11500kr incl mormor uden dæk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 WATCHER:Jeg er nok mest ude efter noget lidt mere afdæmpet, ved godt at det måske lyder selvmodsigende at ville have 20" alufælge på en Mercedes S500 og derefter sige at det man gerne vil have skal virke lidt diskret..... Jeg er nok mest ude efter nogle replica da jeg syntes at Mercedes original look klæder bilen fantastisk, problemet er bare, at enten koster det spidsen af 37 jetjagere ellers findes det simpelthen ikke i 20". Jeg havde ellers fundet denne replica fælg hos Bigwheels.dk til kun 1700,- pr. fælg, men den fåes desværre kun i 19". Men tak for inputtet/tilbuddet....... Andre gode forslag er stadig velkomne......... (alle forslag kan bruges) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 20" er diskret på sådan en stor bil havde jeg den smed jeg 21 på den hehe, jeg har lige prøvet og tjek hos en af vores forhandlere som ellers plejer og ha temlig mange mercedes kopi fælge også de Lorinser fælge osv der er bar INTET lige pt så prøver lige og gi dem et kald imorgen og høre hvad der sker, ellers må du købe mine fælge hvis de ik klær min audi når jeg får dem hjem, de 8.5x20 Brabus monoblok 3 nyforkromet:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hey Watcher Det er bare super at du gider undersøge markedet...... Skal du ikke have ændret dit "slogan om 19" og 20" fælge, lyder som om du kan klare mere end 20"????:) Jeg syntes nu at 20" klæder bilen rimeligt, og det der sorte som sidder udenom fælgen skal jo også være til at betale for danske træpenge...... Hmmmmm, Brabus Monoblock (originalen) lugter langt væk af "meget stor udgift".....:( De lyder ellers fede, post lige et pic af dem...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 20" er diskret på sådan en stor bil havde jeg den smed jeg 21 på den hehe' date=' jeg har lige prøvet og tjek hos en af vores forhandlere som ellers plejer og ha temlig mange mercedes kopi fælge også de Lorinser fælge osv der er bar INTET lige pt så prøver lige og gi dem et kald imorgen og høre hvad der sker, ellers må du købe mine fælge hvis de ik klær min audi når jeg får dem hjem, de 8.5x20 Brabus monoblok 3 nyforkromet:th2:[/quote'] Hvad skal du have for de brabus fælge med dæk?? Er evt. interesseret. Har os en S-Class fra 2000, passer de perfekt på sådan en? Har haft nogle problemer med nogle vinterdæk der gjorde den 2,2 ton tunge bil lidt usikker ved høje hastigheder. Har os en BMW 745i i sigte jeg kunne bruge nogle fælge til. Kunne være jeg skulle komme forbi køge, Ritz er det fedeste sted... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 hehe jo vi ka sagtens klare mere end 20" helt op til 34" faktisk, men min bil ka ik klare mere end 20" desværre jeg har prøvet hehe:( du ska køre med 245/35-20 de er ik så dyre igen som hvis den skal ned i 30 profil som på min bil... de er så kun kopi mine vandt dem til 1000$ på ebay usa:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 hvis jeg havde en BMW havde jeg nok valgt noget herfra http://www.beyernwheels.com det er TSW som producere dem og de laves KUN til bmw, med bmw navhul, hulmål og ET.. så ik noget man bar lige ser hver dag på en hver bil;) Hvad skal du have for de brabus fælge med dæk?? Er evt. interesseret. Har os en S-Class fra 2000, passer de perfekt på sådan en? Har haft nogle problemer med nogle vinterdæk der gjorde den 2,2 ton tunge bil lidt usikker ved høje hastigheder. Har os en BMW 745i i sigte jeg kunne bruge nogle fælge til. Kunne være jeg skulle komme forbi køge, Ritz er det fedeste sted... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Watcher: ???????????? Nu forstår jeg da ikke en skid, har ellers forhørt mig rundt omkring og har fået af vide at min vogn skal køre med 285/30/20..... Ved godt at de har ca. samme rullediameter som 245/35/20 som svarer til original str. på 225/60/16, men fik alligevel af vide at den rigtige str. var 285´eren. Hvordan fik du nogen til at sende fra USA via Ebay???? Og hvad gav du i fragt omkostninger???? Jeg har været i kontakt med en del, som alle ville have 400$ eller derover i fragt....... De har nogle vildt fede fælge på Ebay (USA)....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seb 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 hvis jeg havde en BMW havde jeg nok valgt noget herfra http://www.beyernwheels.com det er TSW som producere dem og de laves KUN til bmw, med bmw navhul, hulmål og ET.. så ik noget man bar lige ser hver dag på en hver bil;) De er godt nok lækre... Hvad kan du få sådan et sæt hjem for med dæk? Ved godt i måske ikke har dem i køge, men så kan du jo tjene lidt ekstra. Tror det skal være "Multi", eller "5"... Ville se godt ud på den nye 7-serie. http://www.beyernwheels.com/downloads/beyern5_bmw.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Håber I drenge/piger kan hjælpe mig....... Har forsøgt med søgefunktionen, men fandt kun "Erkan´s" tråd om vinterdæk til hans Mercer eller hvad han nu har.:D Er der nogen som kender nogle fede links (gerne svenske) til firmaer som sælger alufælge/dæk til fornuftige priser???? Skal bruge et sæt 20" alufælge, har forløbig fundet disse links: www.mercedesshoppen.se (venligt oplyst via dette forum, tak for det) www.bigwheels.dk www.daekonline.se www.gummihuset.se Der må være nogen som har nogle fede sider som jeg er gået glip af....... Kan godt være jeg har overset nogle tråde, men så oplys mig i min mangel på viden............. MB SLR look i 8,5 og 9,5 x 20" med fulda på til kun 17,500 dkr :):) Ps. Vi har over 36 forskellige fälge til alle biler :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hej Peter Jah, jeg tænkte jo nok at det kun var et spørgsmål om tid før Auto-haus meldte sig på banen.......:) SLR fælgen er det ikke den der ligner den jeg har postet neden under, for så er jeg sgu lidt i tvivl om looket af den på min S-class??? Har ikke kunnet finde nogle billeder med dem monteret på en S500. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Dæk 245/35R20 LI95 XL 0.58 % 255/35R20 LI97 XL 1.45 % det er hvad din bil skal bruge DU KUNNE godt bruge 285/30-20 men du køre jo ik med 10x20 foran går jeg ud fra.. og du vil miste noget komfort den vej også og samtidig ha en dyr dækpris... som du ka se er 245/35-20 0.58 større end det originale dæk.. jeg har givet 100$ i fragt til new york hvor www.konigwheels.com ligger som vi også er forhandler af, han smider dem så på pallen med hjem til danmark med vores næste ordre så min fragtpris ka man nok ik helt regne med.. dog syntes jeg 400$ lyder temlig billigt sidst vi havde en psykopat i en hiace nede i butikken der ville ha 18" chrom inden for 1 uge måtte han gi 700$ for at få dem til danmark med UPS dog ska du så lige husk told og moms også når du får dem hjem fra usa Watcher: ???????????? Nu forstår jeg da ikke en skid, har ellers forhørt mig rundt omkring og har fået af vide at min vogn skal køre med 285/30/20..... Ved godt at de har ca. samme rullediameter som 245/35/20 som svarer til original str. på 225/60/16, men fik alligevel af vide at den rigtige str. var 285´eren. Hvordan fik du nogen til at sende fra USA via Ebay???? Og hvad gav du i fragt omkostninger???? Jeg har været i kontakt med en del, som alle ville have 400$ eller derover i fragt....... De har nogle vildt fede fælge på Ebay (USA)....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 nemli de er PISSELÆKRE de fælge og virkelig god kvalitet min chef har TSW fælge på hans seat leon og hans trunte valgte så lige og tage en kantsten med dem og chromen flækkede ik engang der kom bar hakker i den så de temlig robuste, vil du ha dem i chrom eller i silver og hvad str, vi forhandler dem i butikken så det intet problem og få dem hjem til dig:th2: De er godt nok lækre... Hvad kan du få sådan et sæt hjem for med dæk? Ved godt i måske ikke har dem i køge, men så kan du jo tjene lidt ekstra. Tror det skal være "Multi", eller "5"... Ville se godt ud på den nye 7-serie. http://www.beyernwheels.com/downloads/beyern5_bmw.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 du hjælpeløs hva hehe de burde ku laves til 15k incl fulda dæk i 245/35-20(sorry peter:D) Hej Peter Jah, jeg tænkte jo nok at det kun var et spørgsmål om tid før Auto-haus meldte sig på banen....... SLR fælgen er det ikke den der ligner den jeg har postet neden under, for så er jeg sgu lidt i tvivl om looket af den på min S-class??? Har ikke kunnet finde nogle billeder med dem monteret på en S500. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Er du gal en gangster-container *gg* :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Watcher: Okay okay, du er nok smart på tasterne, men når jeg nu er så hjælpeløs og ikke har nogen arme og derfor ikke kan få nogen småkager:scared: , kan du så ikke poste et par billeder af samme bil med samme fælge, bare en sort S-Class. :) Ved godt at det er for meget forlangt, men du er jo sådan en rar fyr ikke???? :th2: Mht. din lille "sviner til Peter" så har du ret, fik et tilbud fra Bigwheels på. kr. 14000,- med Fulda Carat Excelero. GIO: pS: jer er ikke gangster, blot mafioso....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 nahh det her er gangsta:th2: dem på den hvide er 22" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hvide biler er fede.........sådan er det bare I denne Ipod alder....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites