Nic 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2007 Jeg søger en eller et par som kunne tænke sig at leje en min lejlighed, da jeg skal udstationeres ifb med mit job. den er 75 m3 ligger i almvik på 13 etage med udsigt over hele øresund der er 2 værelser stue køkken og bad, der er også aflåst garage til bil evt. mc. lejligheden bliver malet hvid inden jeg flytter. billeder kan mailes ved henvendelse. Mvh Nicki Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Lidt info tak, billeder, pris, hvordan med møbler osv? Hvor længe ca? fbb @ frederikbb.dk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Lidt info tak, billeder, pris, hvordan med møbler osv? Hvor længe ca? fbb @ frederikbb.dk billeder er sendt lejen er 4200.- skr og det inkludere garage til bil, vand, varme. strøm kommer ved siden af. det med møbler kan vi finde ud af, indtil vidre skal jeg være væk i 2 år men hvis det blivere længere kan det være den bliver sat til salg men det kan vi snakke om. Nic Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Det ser jo godt ud. Er der indskud? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Det ser jo godt ud. Er der indskud? indskudet vil være på 10000.- dkr. og hvis der ikke er smadret noget vil det hele blive betalt tilbage. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 indskudet vil være på 10000.- dkr. og hvis der ikke er smadret noget vil det hele blive betalt tilbage. Ok, lyder jo meget fair, jeg har ikke give dig svar endnu om det er noget jeg kan tage, lyder fristene især fordi der er garage til. Jeg skal først lige finde et nyt job før jeg kan tillade mig at sige ja til noget. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Jeg søger en eller et par som kunne tænke sig at leje en min lejlighed, da jeg skal udstationeres ifb med mit job. den er 75 m3 ligger i almvik på 13 etage med udsigt over hele øresund der er 2 værelser stue køkken og bad, der er også aflåst garage til bil evt. mc. lejligheden bliver malet hvid inden jeg flytter. billeder kan mailes ved henvendelse. Mvh Nicki Har sendt dig en PM ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DonVoss 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Mulighed for lidt billeder?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Mulighed for lidt billeder?? de er sendt til jonas3600@hotmail.com Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TheisMJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2007 Hej Nic - vi har sendt dig en PM! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steina 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Jeg søger en eller et par som kunne tænke sig at leje en min lejlighed, da jeg skal udstationeres ifb med mit job. den er 75 m3 ligger i almvik på 13 etage med udsigt over hele øresund der er 2 værelser stue køkken og bad, der er også aflåst garage til bil evt. mc. lejligheden bliver malet hvid inden jeg flytter. billeder kan mailes ved henvendelse. Mvh Nicki Jo, men lige et par spørgsmål, hvad koster den om måneden og hvor længe kan man bo der? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steina 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 de er sendt til jonas3600@hotmail.com okay.. er lidt langsom i optrækket.. har set pris og tid nu.. er den blevet lejet ud? ellers vil jeg meget gerne se billeder..;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Jo' date=' men lige et par spørgsmål, hvad koster den om måneden og hvor længe kan man bo der?[/quote'] lejen ligger på 4200.- sek. lejeperioden er så lang som du vil for jeg har også en lejlighed i dk som jeg kan bo i når jeg kommer hjem men jeg skal være væk i 2 år til at starte med. indtil vidre skal jeg afsted omkring den 1/5-07 men det kan være at det bliver lidt før det kommer an på hvornår jeg får pakket mine sager færdig. har du en email som jeg kan sende nogle billeder til ? Nic Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ralle 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Hej Nic Vil du sende lidt billeder til lindaograsmus@gmail.com Takker Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steina 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 lejen ligger på 4200.- sek. lejeperioden er så lang som du vil for jeg har også en lejlighed i dk som jeg kan bo i når jeg kommer hjem men jeg skal være væk i 2 år til at starte med. indtil vidre skal jeg afsted omkring den 1/5-07 men det kan være at det bliver lidt før det kommer an på hvornår jeg får pakket mine sager færdig. har du en email som jeg kan sende nogle billeder til ? Nic Hej igen.. egentlig er det min bror der er rigtig intresseret, da han gerne vil til sverige.... Har oplyst ham det nr som du har skrevet herinde. han har forsøgt at ringe til dig idag, men uden held.. hvis du sender billederne til ham ville det være perfekt, på forhånd tak.. Hans mail: dokkerbka@hotmail.com Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 ok det er underligt ?????? tror ikke der har været bøvl med min tlf de er sendt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nic 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Der er fundet en lejer idag. Mvh Nicki Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Der er fundet en lejer idag. Mvh NickiSuper...så lukker jeg tråden Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites