Jump to content
Guest Jonathan

Rengøring & Børnepasning tilbydes

Recommended Posts

Guest Jonathan

Jeg er 25 år og mor til 3. Jeg har boet i Skåne i 2 år og søger nu alt forefaldende husarbejde i Malmö. Jeg er god til børn, indkøb og til rengøring i hjemmet. Jeg har god erfaring bla. fra arbejde på hotel gennem flere år. Jeg kan kontaktes på email: rinaizra@hotmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jeg hedder Stephanie Jensen og bor i Malmø C (ved Konserthuset) med min kæreste. Vi søger en ny rengøringsdame hurtigst muligt. Det er hver fredag i ca. 3-5 timer. Tidspunktet for rengøring kan ændres hvis det bliver nødvendigt. Vi taler IKKE svensk. Vi skal kunne kommunikerer på dansk eller engelsk. Hvis det har din interesse, så træffes jeg på +45 31150412 døgnet rundt. Kan også kontaktes på graff_dk@msn.com MHV Stephanie Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen det må du da undskylde' date=', er ny herinde så ved ikke lige hvordan dette forum hænger sammen.. men du er vel nok en flink fyr hva..:rolleye:[/quote'] Svært ved kritik? Gio er nu en ret flink fyr så det har du ret i:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen det må du da undskylde' date=', er ny herinde så ved ikke lige hvordan dette forum hænger sammen.. men du er vel nok en flink fyr hva..:rolleye:[/quote']Jam´...jeg ér sgu en flinker fætter! :th2: Men samtidig er det mit job, sammen med Steen Elm, at holde en lille smule styr på sagerne herinde...og det mener jeg det ér, når jeg påpeger overfor dig at du ikke behøver poste det samme indlæg tre forskellige steder - og ovenikøbet havde en potentiel kunde ventende ovenover, som bare ventede på en PM (Personlig Meddelelse) fra dig - istedet beder du hende om at kontakte dig. :rolleyes: Men ok - der er jo mage måder at handle på *s* Det var såmænd ment venligt, og bare et fingerpeg om at en vis orden er påkrævet herinde - så sunddebatten, så vidt muligt, ikke ender op som så mange andre kaotiske fora på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites