BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Det er ikke kun hos dig. Det sker flere gange dagligt her på BBB. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 hvad sker der for serveren? Til Steen Elm. Som jeg har skrevet tidligere, har jeg også på min egen hjemmeside, som også er hostet hos Servage.net, haft tilgangs problemer, som var at Deres Mysql server ikke kunne følge med, og jeg blev anbefalet at flytte min Mysql database over på en af deres andre servere, og derefter har det fungeret væsenligt bedre. Så det ville bare være en anbefaling at evt. prøve det.. Mvh Carsten Hindsgaard Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Til Steen Elm. Som jeg har skrevet tidligere, har jeg også på min egen hjemmeside, som også er hostet hos Servage.net, haft tilgangs problemer, som var at Deres Mysql server ikke kunne følge med, og jeg blev anbefalet at flytte min Mysql database over på en af deres andre servere, og derefter har det fungeret væsenligt bedre. Så det ville bare være en anbefaling at evt. prøve det.. Mvh Carsten Hindsgaard Problemet er at databasen hos Servage kun tillader et vist antal forespørgsler. Kommer man over det (og det gør vi åbenbart), så lukker den af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Problemet er at databasen hos Servage kun tillader et vist antal forespørgsler. Kommer man over det (og det gør vi åbenbart)' date=' så lukker den af.[/quote'] det er vel det der kaldes 'kvalt i egen succes'. Måske skulle Sunddebat alligevel kigge på Groupcares system med en lille betaling for VIP-medlemskab og garanteret adgang? - til financiering af en bedre service. Mon ikke de fleste af os kunne afse en femmer eller tier om måneden for en bedre løsning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 det er vel det der kaldes 'kvalt i egen succes'. Måske skulle Sunddebat alligevel kigge på Groupcares system med en lille betaling for VIP-medlemskab og garanteret adgang? - til financiering af en bedre service. Mon ikke de fleste af os kunne afse en femmer eller tier om måneden for en bedre løsning? Det er fink nok at der er mange der er villige til at spæde til, men det burde altså ikke være nødvendigt. Det er bare at jeg ikke mener at det burde være nødvendigt med en hel server til at klare debatten. Der burde være en mellemting mellem 9,- hos Surftown og 2500,-+ hos enavn.dk. Det er bare lige med at finde den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Det er fink nok at der er mange der er villige til at spæde til, men det burde altså ikke være nødvendigt. Det er bare at jeg ikke mener at det burde være nødvendigt med en hel server til at klare debatten. Der burde være en mellemting mellem 9,- hos Surftown og 2500,-+ hos enavn.dk. Det er bare lige med at finde den. Hey Steen. Jeg kender muligvis en som vil smide en god pris evt. mod lidt sponsorater. Har du nærmere info, så skal jeg prøve at smide den ud til dem jeg kender. KK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Der burde være en mellemting mellem 9' date='- hos Surftown og 2500,-+ hos enavn.dk. Det er bare lige med at finde den.[/quote'] Steen, du har formodentlig været forbi de fleste webhoteller, men vad med one.com? De koster ikke 2500+. De siger at de har kunder som Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Steen, du har formodentlig været forbi de fleste webhoteller, men vad med one.com? De koster ikke 2500+. De siger at de har kunder som Der vil jeg så lige tilføje at selvom One.com (tidligere b-one) skriver at de har fri trafik - så er det direkte løgn... når man når et vist punkt, skal de nok give lyd fra sig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Der vil jeg så lige tilføje at selvom One.com (tidligere b-one) skriver at de har fri trafik - så er det direkte løgn... når man når et vist punkt' date=' skal de nok give lyd fra sig :-)[/quote'] Jep, det har jeg også skrevet tidligere. Jeg HAR nemlig prøvet dem.De kaldte det "misbrug af den Fri trafik" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Kjærsgård 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Nu ved jeg ikke hvor meget trafik debatten ligger på, men vi har gennem snart 1½ år haft en side med 12-14 GB trafik/mdl. liggende på et 9 kr. webhotel hos http://schultzconsult.dk uden problemer. Tror ikke de har overvældende med kunder = hurtig server og hurtig support, meget begrænset nedetid. -det er da hvert fald et forsøg værd at skrive til dem med jeres trafikbehov og bede om en pris ;) Alternativt: Har jeg tidligere set http://emotix.dk tilbyde serverhosting (i Kbh. ganske vist, men mon ikke det går..?;)) med en dedikeret 10 Mbit linie til - mener jeg - 650 kr./mdl. alt incl. hvis i selv leverer serveren.. (Søg evt. amino.dk jeg mener det var der jeg så tilbudet), emotix.dk er i øvrigt driftet af samme folk som står bag gratisdns Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites