Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet January 5, 2007 Hej! Vi ønsker noget hjælp til rengøring af vores hus hver 2. uge Evt. også børnepasning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hansolo 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hey Mr, Kubik Måske jeg kan hjælpe.Har et lille vikar bureau, og den absolut bedste rengøringspige i Sverige.. Hvor mange timer drejer det sig ca. om pr. gang ? Hansolo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hey Mr, Kubik Måske jeg kan hjælpe.Har et lille vikar bureau, og den absolut bedste rengøringspige i Sverige.. Hvor mange timer drejer det sig ca. om pr. gang ? Hansolo Hej Hansolo, Så lang tid det tager at gøre huset rent. Det er vel 4 timer. Er det din private rengøringshjælp, eller igennem dit firma? Hvad er prisen? Hilsen Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Hvis hun gerne vil have flere timer når hun nu har begivet sig til Vellinge, har vi også rengøring til 4-5 timer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hansolo 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2007 Det er da klart at foretrække !!,men det er jo nok sjovest for jer at vi gør det udenom firmaet :o), så er prisen omkring 80 skr/timen... Så hvis vi siger at der ligger 350 skr. pr. gang, så garantere jeg rent hjem, eller pengene retur !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2007 1. gang, 2.gang, 3. gang solgt til mig - jubiiiii :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2007 Done deal! Er lige ved at få huset bygget helt færdigt, men fra 1. marts er vi klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Hey Mr. Starwars, smid lige et tlf :-) Hilsen Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2007 Osse mig....? Hej - vi har også hus i Vellinge som i den grad trænger (eller nærmere, vi gør til at få tid til andet) - kan hun overkomme det? Trevlig helg allihopa ;) //Linea Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites