Guest PeterK Anmeld indhold Skrevet January 5, 2007 Til nyåbnet børnetøjsbutik på Västra Hamnen i Malmö søges personale med ansættelsestart i januar/februar! Butikken hedder ”Lucky Little Me”. Den er hyggeligt indrettet og sælger designer børnetøj fra kendte danske mærker. Butikken hænger sammen med webshoppen www.luckylittleme.se (Hvor du også finder mere information om Lucky Little Me generelt) Du er serviceminded, engageret, moden og ansvarsfuld, med et positivt og udadvendt sind og selvfølgelig med interesse for børnetøj. Du taler flydende svensk og/eller dansk. De fleste kunder er svenske, så er du dansk er det vigtigt du forstår svensk. Arbejdstiden kan variere i begyndelsen (Vi aftaler den sammen) Det er dog meningen at du skal kunne passe min butik selvstændigt fra marts/april, da jeg skal nedkomme i begyndelsen af april. Jeg hører også gerne fra dig som bare kan træde til i weekender ved sygdom evt. med en til to faste dage/eftermiddage om ugen. Henvend dig i butikken eller send en ansøgning til info@luckylittleme.se Jeg ser frem til at høre fra dig! Lotte Majken Kirkebye Sundspromenaden 13 211 19 Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Stillingen er besat:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites