aj 0 Anmeld indhold Skrevet January 4, 2007 Fra kl. 20 på lørdag inviteres der til musik og øller (medbragt af en selv, naturligvis). Thygesen ligger hus til. Efter midnat vælter vi i byen. Det er valgfrit om man vil med videre. Alle er velkomne. Det er i Söderkulla på Tornfalksgatan 1c. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Det er selfølgelig den 6. januar. Kom til at skrive den 7. Og nu kan jeg ikke rette det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Velo 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Slap nu af AJ.... Jeg skal nok komme så jeg kan vise jer nattelivet i Malmø ha ha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Hvad så Alex! Fedt at høre du er med på løjer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Jeg vil heller ikke udelukke at jeg er med på en enkelt eller to... Jeg giver endelig svar imorgen ... (nej, jeg tror faktisk jeg venter til søndag ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Glimrende initiativ!. Så jeg vil møde op og beære heskabet med min tilstedeværelse ;) . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 PM til bananas.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites