Dk-Murer 10 Anmeld indhold Skrevet January 2, 2007 Jeg er ved a flytte til malmø og kan se a der er efterspørsel på dygtig danske håndværker i malmø.... Murer & tømmere arbejde udfører´s Rimlig priser:th2: Intet for stort & intet er for småt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Abelones 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Opsætning af fliser i badeværelse Hej! Jeg søger en håndværker til mit badeværelse, som har vinylgulv og -vægge. Jeg vil gerne have fliser på henholdsvis gulv og vægge. Rummet er ca. 1,50 m x 3,00 m. Er det noget du kan klare og hvad er din pris? Jeg bor i Almvik. Med venlig hilsen Lone mobil +45 22812238 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Hej! Jeg søger en håndværker til mit badeværelse, som har vinylgulv og -vægge. Jeg vil gerne have fliser på henholdsvis gulv og vægge. Rummet er ca. 1,50 m x 3,00 m. Er det noget du kan klare og hvad er din pris? Jeg bor i Almvik. Med venlig hilsen Lone mobil +45 22812238 Jeg lytter lige med her, har nemlig også et badeværelse jeg gerne vil have lavet i løbet af sommeren:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 Sjovt nok har vi også samme projekt herhjemme, så jeg lytter også gerne med her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macman 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2007 intet svar Jeg afventer stadig et svar, efter at være blevet ringet op....min liste på ting der skal laves er lang og sikkert ret kedelig, så måske er "ingenting for små” et lidt for optimistisk slogan. Jeg har fuld forståelse for at man hellere vil tage et "spændende” job fremfor et røvkedeligt, det er helt fair, men bare meld fra, fra starten, fremfor man afventer opringning/besøg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Måske er det fordi Dk-murer er ved at flytte over, at han ikke svarer. Jeg hører/læser dog gerne om jeres erfaringer, da jeg også har nogle ting, der skal laves. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Jeg er ved a flytte til malmø og kan se a der er efterspørsel på dygtig danske håndværker i malmø.... Murer & tømmere arbejde udfører´s Rimlig priser:th2: Intet for stort & intet er for småt Så skulle man måske vente lidt med at annoncere efter arbejde!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Absolut enig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2007 Men dem der skal have lavet badeværelser (står selv i samme situation), husk at den der laver det skal have vådrumsgodkendelse ellers dækker forsikringen ikke. Se evt. link over vådrumsgodkendte firmaer. http://www.bkr.se/frames.php?page=http%3A//www.bkr.se/behoriga_foretag/lista_foretag.php%3Flist%3D-14%26listParam%3DM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2007 Vådrums sikring Jeg kontaktede vores forsikring (Folksam) da vi skulle have badevärelse. Man må gerne lave det selv, bare man fölger foreskrifterne. Den bygge sagkyndige sagde at det med at nogen var godkendte til var en slags salgs gas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites