Jump to content
Dk-Murer

Hjælp til hus og have tilbydes

Recommended Posts

Opsætning af fliser i badeværelse Hej! Jeg søger en håndværker til mit badeværelse, som har vinylgulv og -vægge. Jeg vil gerne have fliser på henholdsvis gulv og vægge. Rummet er ca. 1,50 m x 3,00 m. Er det noget du kan klare og hvad er din pris? Jeg bor i Almvik. Med venlig hilsen Lone mobil +45 22812238

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej! Jeg søger en håndværker til mit badeværelse, som har vinylgulv og -vægge. Jeg vil gerne have fliser på henholdsvis gulv og vægge. Rummet er ca. 1,50 m x 3,00 m. Er det noget du kan klare og hvad er din pris? Jeg bor i Almvik. Med venlig hilsen Lone mobil +45 22812238
Jeg lytter lige med her, har nemlig også et badeværelse jeg gerne vil have lavet i løbet af sommeren:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

intet svar Jeg afventer stadig et svar, efter at være blevet ringet op....min liste på ting der skal laves er lang og sikkert ret kedelig, så måske er "ingenting for små” et lidt for optimistisk slogan. Jeg har fuld forståelse for at man hellere vil tage et "spændende” job fremfor et røvkedeligt, det er helt fair, men bare meld fra, fra starten, fremfor man afventer opringning/besøg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites