ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet January 2, 2007 Jeg har fået Kockum Fritid på søndag 12:00 - 13:00 (den 7 januar) Hvem har lyst til at spille? Prisen for hallen er SEK 335 samt 15,- pr deltager som ikke er medlem af Kockum men sådan har det altid været. Ideelt antal er 12, men lad os se hvor langt vi når denne gang. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 I am on :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Jeg er også klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Jeg er klar indtil videre, men en mulig tur til Stockholm kan stoppe mig fra at deltage.. men melder mig klar indtil videre altså.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Jeg er også klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Tjaeh, selv om jeg laaangt fra brillierede sidst vi spillede, stiller jeg da gerne op igen, hvis der mangler en mand :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 YES SIR !! Jeg er på !! -Hvor ligger hallen ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Hallen ligger i Västre Hamnen og hedder "Kockum Fritid" Der er parkering ved siden af, og det koster 2 kr i timern mener jeg, ellers ligger der en stor ICA Maxi tæt ved, hvor man kan holde gratis Vi ku godt bruge lidt flere . . . . please Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Måske vi skal til at se på mixbold? jeg kan måske skaffe et hold svenske tøser?? Nåh, men nu ved jeg jo så jeg bliver nedsablet af alle gutterne.. gad vide om de er bange for at tabe??? Nåh, ja, jeg er også selv en gut.. men hvad fanden.. hvis vi mangler.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Et mixhold kunne da være herligt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Australsk eller amerikansk fodbold. Så er jeg klar. Man løber sq for meget i soccer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Så er vi 12 mand, og behøver ikke flere. Skønt at det endelig lykkedes at samle nok. Vi ses søndag 1200, husk nu 40-50 SEK kontant Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Velo 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2007 Et mixhold kunne da være herligt :th2: Fuck det er da nedern at spille fodbold med eller mod damer.... De fatter minus Hvis de skal være med så er det en helt anden sportsgren vi skal ind på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 Så er vi 12 mand, og behøver ikke flere. Skønt at det endelig lykkedes at samle nok. Vi ses søndag 1200, husk nu 40-50 SEK kontant Yes sir !! Så er det imorgen det går løs !! Hvor langt tid har vi hallen ?? Glæder mig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 Jeg har fået Kockum Fritid på søndag 12:00 - 13:00 (den 7 januar)Zeni Lææææææs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 Åhh ja !! Det er jo lige det med øjnene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites