annaogmichael 10 Anmeld indhold Skrevet January 1, 2007 Så er der vel tid til lidt poker igen. Så hvis der er nogle interesserede, kan vi spille hjemme hos mig i Folksångsgatan, lørdag den 27 jan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Godt Initiativ. Poker er ikke min stærke side, så jeg melder pas. Men må den bedste vinde.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Men må den bedste vinde.. :th2: Desværre Jeg har allerede en anden aftale.... Men, så er der jo en af jer andre der kan gå hjem med lidt mønt på lommen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Desværre også en dårlig dag for mig.. er fuldt booket alle weekender i januar :( Men ros for initiativet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2007 Jeg er da på !! (Kress) Så må jeg se om det er noget jeg kan finde ud a:th2: Aldrig prøvet det, så vær sød ved mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 Rigtigt godt initiativ, Michael. Jeg er dog desværre heller ikke helt sikker på om jeg kan (der er varslet noget familie tam-tam). Hvis det viser sig at være falsk alarm skriver jeg mig på. Eller hvis du har hul i kalenderen måske ugen før eller evt en fredag så kunne det måske være noget at foreslå en alternativ dato? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2007 hvis du har hul i kalenderen måske ugen før eller evt en fredag så kunne det måske være noget at foreslå en alternativ dato? hvis det passer folk bedre at vi spiller om fredagen (26 jan.):th2: så er det fint med mig. ugen før og efter passer desværre ikke :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 hvis det passer folk bedre at vi spiller om fredagen (26 jan.):th2: så er det fint med mig. ugen før og efter passer desværre ikke :( Den er jeg med på! Kom så I andre. Flere deltagere savnes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 Den er jeg med på! Kom så I andre. Flere deltagere savnes. 26. januar = :th2: ... I'm in... og, velkommen til alle de nye Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 Så pyt da, lad mig få alle jeres penge en gang til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2007 Fredag kan jeg ikke, der blir Betina sygeplejeske ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 Jeg er med om fredagen, hvis det er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Den 6. mand bliver så en jeg kender der lige er flyttet i hus og derfor ikke har internet, så jeg har lovet at melde ham til. Michael, hvor mange har du plads til? :) Mere om du vil lukke tilmeldingerne ved de seks vi har nu, eller om du vil lade den stå åben i tilfælde af, at vi måske kan skrabe otte sammen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Michael' date=' hvor mange har du plads til? :) Mere om du vil lukke tilmeldingerne ved de seks vi har nu, eller om du vil lade den stå åben i tilfælde af, at vi måske kan skrabe otte sammen?[/quote'] Der er masser af plads. det er kun et spørgsmål om hvor mange vi have med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Der er masser af plads. det er kun et spørgsmål om hvor mange vi have med Nu skal jeg absolut ikke bestemme noget som helst i den retning, men syntes det har fungeret perfekt de gange vi har været 6 personer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Nu skal jeg absolut ikke bestemme noget som helst i den retning' date=' men syntes det har fungeret perfekt de gange vi har været 6 personer.[/quote'] Ja, det er jeg enig i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Nu skal jeg absolut ikke bestemme noget som helst i den retning' date=' men syntes det har fungeret perfekt de gange vi har været 6 personer.[/quote'] Så lad os sige at vi indstiller tilmeldingen her. Vi bliver Michael (uden Anna) AJ + 1 Spinner Bozzen MC Manden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Michael, sender du et PM med adresse og starttid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Flytter over 1.april, så efter der er jeg helt klart frisk, og kan da også lægge hus til en gang imellem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Michael' date=' sender du et PM med adresse og starttid?[/quote'] Et sms er sendt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2007 Et sms er sendt Måske Bozzen ikke er den eneste der kender adressen ?? (hinthint) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Ja hvad tid er det ?? Glæder mig vildt til at tabe til jer !! Første gang jeg skal spille Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2007 Så pyt da' date=' lad mig få alle jeres penge en gang til... [/quote'] Ja, jeg gider slet ikke kommentere dén sætning der... Men tak for spil. Det var, som sædvanligt, hyggeligt... Og bordfodbold-spillet gjorde det bestemt ikke mindre fornøjeligt... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites