Jump to content
annaogmichael

Pokeraften

Recommended Posts

Rigtigt godt initiativ, Michael. Jeg er dog desværre heller ikke helt sikker på om jeg kan (der er varslet noget familie tam-tam). Hvis det viser sig at være falsk alarm skriver jeg mig på. Eller hvis du har hul i kalenderen måske ugen før eller evt en fredag så kunne det måske være noget at foreslå en alternativ dato?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis du har hul i kalenderen måske ugen før eller evt en fredag så kunne det måske være noget at foreslå en alternativ dato?
hvis det passer folk bedre at vi spiller om fredagen (26 jan.):th2: så er det fint med mig. ugen før og efter passer desværre ikke :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis det passer folk bedre at vi spiller om fredagen (26 jan.):th2: så er det fint med mig. ugen før og efter passer desværre ikke :(
Den er jeg med på! Kom så I andre. Flere deltagere savnes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den 6. mand bliver så en jeg kender der lige er flyttet i hus og derfor ikke har internet, så jeg har lovet at melde ham til. Michael, hvor mange har du plads til? :) Mere om du vil lukke tilmeldingerne ved de seks vi har nu, eller om du vil lade den stå åben i tilfælde af, at vi måske kan skrabe otte sammen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Michael' date=' hvor mange har du plads til? :) Mere om du vil lukke tilmeldingerne ved de seks vi har nu, eller om du vil lade den stå åben i tilfælde af, at vi måske kan skrabe otte sammen?[/quote'] Der er masser af plads. det er kun et spørgsmål om hvor mange vi have med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu skal jeg absolut ikke bestemme noget som helst i den retning' date=' men syntes det har fungeret perfekt de gange vi har været 6 personer.[/quote'] Ja, det er jeg enig i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så pyt da' date=' lad mig få alle jeres penge en gang til... :rolleye:[/quote'] Ja, jeg gider slet ikke kommentere dén sætning der... :fight: Men tak for spil. Det var, som sædvanligt, hyggeligt... Og bordfodbold-spillet gjorde det bestemt ikke mindre fornøjeligt... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites