KThorup 10 Anmeld indhold Skrevet January 1, 2007 Min kæreste fra Bosnien har nu snart opholdt sig i Sverige i et år. Derfor står han nu for at skulle tage et svensk kørekort, da hans nuværende kun er gyldigt det første år efter folkebogføringen. Hans svenske er dog langt fra så godt, at han har lyst til at tage testen på normal vis. Har hørt, at det er muligt at gøre det på engelsk i København. Er der nogen som ved, om der er trafikskoler her i Malmø, der udbyder det samme. Et alternativ kunne være serbo-kroatisk, da det måske er mere sandsynligt her i området. Godt Nytår!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2007 Jeg ved der findes en teoribog på engelsk, men ellers prøv at tage kontakt til SE Trafikskolors Riksförbund. De kan i hvert fald hjælpe Jer videre:) http://www.str.se/visa.asp?id=d97h0vivh2u6d4hfo3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2007 Min kæreste fra Bosnien har nu snart opholdt sig i Sverige i et år. Derfor står han nu for at skulle tage et svensk kørekort, da hans nuværende kun er gyldigt det første år efter folkebogføringen. Hans svenske er dog langt fra så godt, at han har lyst til at tage testen på normal vis. Har hørt, at det er muligt at gøre det på engelsk i København. Er der nogen som ved, om der er trafikskoler her i Malmø, der udbyder det samme. Et alternativ kunne være serbo-kroatisk, da det måske er mere sandsynligt her i området. Godt Nytår!! Uden er være 100% sikker, så tror jeg faktisk han kan ta' det på hans eget sprog. Jeg ved positivt at der er 8-10 sprog at vælge imellem. Ihvertfald ved jeg at han kan ta' det på engelsk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 Hmmmm, har han ikke muligved for at "veksle" sit bosniske kørekort til et svensk? Jeg ved da at man i DK kan få "vekslet" sit udenlandske kort til et dansk, hvis man flytter til DK. Det gælder ihvertfald for europæisk udstedte kort, samt amerikanske. Selvfølgelig såfremt man overholder reglerne for danske kort, så som alder osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 De kan ikke få byttet deres kort om i sverige. det er en ommer. Køreprøve og teoriprøve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 De kan ikke få byttet deres kort om i sverige. det er en ommer. Køreprøve og teoriprøve. Hvorfor..??? Alle har vel været til en teori og køreprøve da ens kørekort blev taget... Er der forskel på hvor man kommer fra? Lyder meget underligt i mine ører ihvertfald Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 De kan ikke få byttet deres kort om i sverige. det er en ommer. Køreprøve og teoriprøve. Er det noget specifikt i sverige? at det ikke kan lade sig gøre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites