Danielsito 10 Anmeld indhold Skrevet December 28, 2006 Er det kun mig der ikke længere får en e-mail, når der er skrevet et nyt indlæg, i et af de emner jeg abonnerer på? Jeg har kontrolleret at e-mail adressen i min profil er korrekt. Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Jeg har nu aldrig modtaget en mail ved svar så skal ikke kunne sige om noget er ændret. Men har du kontrolleret at funktionen af en eller anden årsag skulle være slået fra under "brugerprofil" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Jeg har nu aldrig modtaget en mail ved svar så skal ikke kunne sige om noget er ændret. Men har du kontrolleret at funktionen af en eller anden årsag skulle være slået fra under "brugerprofil" ? Den er sat til "Øjeblikkelig email notifikation" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Den er sat til "Øjeblikkelig email notifikation" ;) Så går det nok så stærkt at du ikke når at opdage det:lol: Gio det må være noget for dig:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Så går det nok så stærkt at du ikke når at opdage det:lol: Det er måske en mulighed...? Jeg har lige prøvet at slå det fra, gemme og har slået det til igen. Så skriv lige noget, så jeg kan se om det har gjort udslag, tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Gio det må være noget for dig:th2:Desværre - jeg er kun moderator, og har ikke rettigheder til at lave om på sagerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Desværre - jeg er kun moderator' date=' og har ikke rettigheder til at lave om på sagerne.[/quote'] Hvad faen Gio, jeg troede du rigtig kunne udrette noget:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Så skriv lige noget' date=' så jeg kan se om det har gjort udslag, tak![/quote'] ØV! Det virkede ikke... Snøft! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Hvad faen Gio' date=' jeg troede du rigtig kunne udrette noget:laugh:[/quote']Desværre...jeg har ikke nøglen til døren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Desværre...jeg har ikke nøglen til døren Så må vi om viceværten ikke opdager indlægget. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 jeg har heller ik fået mails omkring indlæg de sidste par uger faktisk, både skidt og dårligt:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Det er sq nok Servage der har sat begrænsning på hvor mange mails man kan sende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Det er sq nok Servage der har sat begrænsning på hvor mange mails man kan sende Så har du vel fået dem retur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 You are receiving this email because your email address was entered as an email test at Øresundsdebatten. The first step of this email test script has been completed. However, a formatting test is still necessary: A paragraph break. A single line break. Another paragraph break. Another single line break. Another single line break. If the above lines look correct, you are finished. The email features on your server are setup correctly. If this email is run together on one line, there is possibly a configuration error with your mail server. Please ensure it is configured correctly. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2006 Så har du vel fået dem retur? nope. De kan vel sætte en begrænsning på hvor mange gange sendmail-funktionen kan bruges og kommer man over det virker den vel bare ikke. Ligesom de har sat en begrænsning på hvor mange gange MySQl databasen kan bruges. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2007 Jeg kan tilføje, at jeg siden i går har fået mail igen, ved nye indlæg. Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Jeg kan tilføje, at jeg siden i går har fået mail igen, ved nye indlæg. Daniel Hmm... jeg oplever det samme... Først virkede det, så virkede det ikke... så virkede det, og nu virker det ikke igen... Underligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Jeg får heller ingen e-mails når der er reply's på mit indlæg som man vel bør få når man vælger "Øjeblikkelig email notifikation". Jeg fik heller ikke nogen "indmeldelses" e-mail som man normalt gør når man registrerer sig på et forum (jeg er helt ny bruger her). Så jeg regner da også med at der er et eller andet galt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Jeg fik en mail på min fødselsdag herfra. Så et eller andet virker da :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Jeg fik en mail på min fødselsdag herfra. Så et eller andet virker da :D Nej BS, det er faktisk en fejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Servage har lukket for afsendelse af emails fra scripts, da de påstår at der er blevet sendt phishing-mails fra min konto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Servage har lukket for afsendelse af emails fra scripts' date=' da de påstår at der er blevet sendt phishing-mails fra min konto.[/quote']Det må de jo så bare bevise - og, indtil de kan dét, lade script-mails køre. Men nu HAR vi jo hørt om huller i vBulletin ;) - så der kan sagtens være noget om snakken. Men jeg går ud fra du venter på Servage´s dokumentation, og ikke bare har sagt "nå ja...hmm...whatever"(?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Det må de jo så bare bevise - og, indtil de kan dét, lade script-mails køre. Men nu HAR vi jo hørt om huller i vBulletin ;) - så der kan sagtens være noget om snakken. Men jeg går ud fra du venter på Servage´s dokumentation, og ikke bare har sagt "nå ja...hmm...whatever"(?) Jeg har fået en kopi ef emailen. Jeg fatter bare ikke hvordan det kan lade sig gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2007 Jeg har fået en kopi ef emailen. Jeg fatter bare ikke hvordan det kan lade sig gøre.Hvad siger vBulletin´s forum? Faldt umiddelbart over: "It appears my site was hacked and used to send illegal phishing spam email!!" - http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=220697&highlight=phishing Prøv at gi´søgeord som "phishing" og "spam" en tur på http://www.vbulletin.com/forum/search.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anina 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Men nu HAR vi jo hørt om huller i vBulletin Øresundsdebatten kører fortsat uopdateret på vBulletin Version 3.6.2 . Der har i mellemtiden været hele 6 opdateringer: 3.6.3; 3.6.4; 3.6.5; 3.6.6; 3.6.7 og endelig den nyeste: 3.6.8 , hvoraf 3 eller 4 udelukkende sikkerhedsopdateringer. Kunne det ikke tænkes, at problemet kan stamme fra at boardet har ikke været opdateret et stykke tid? Jeg ejer selv et par vBulletin sites og af sikkerhedshensyn passer jeg helt "hysterisk" alle opdateringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites