Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2015 "Hvis du ønsker at indbetale penge på dit depot hos Nordnet, skal du indsætte pengene på Nordnets klientkonto i SEB Danmark: Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. OBS: Husk at angive dit depot-/kontonummer hos Nordnet som reference. Hvis du anmoder om overførslen i din bank senest kl. 16.00 på en hverdag, vil pengene normalt være til disposition på dit depot hos Nordnet næstkommende hverdag senest kl. 10.00." Fungerer det stadig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 "Hvis du ønsker at indbetale penge på dit depot hos Nordnet, skal du indsætte pengene på Nordnets klientkonto i SEB Danmark: Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. OBS: Husk at angive dit depot-/kontonummer hos Nordnet som reference. Hvis du anmoder om overførslen i din bank senest kl. 16.00 på en hverdag, vil pengene normalt være til disposition på dit depot hos Nordnet næstkommende hverdag senest kl. 10.00." Fungerer det stadig? ja - jeg gør stadig sådan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2015 Bruger der ogsÃ¥ hver mÃ¥ned. Jeg bruger faktisk kun Nordnet nu. Har droppet svensk bank da jeg kan lave betalinger osv direkte fra Nordnet. Det vil ikke dække alles behov, men for os passer det perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2015 Blot husk at sikre dig at din DKK valutakonto er aktiv - hvis ikke du har benyttet den i lang tid, bliver den deaktiveret automatisk - ellers skal du have fat i Nordnet, så de kan rette op på "dit problem". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2015 Nogen der har erfaring med Nordnet eller lignende løsninger til at overføre fra Sverige til DK? Jeg kan sagtens indbetale pengene til mit Svenske Nordnet-depot og veksle dem til DKK, men jeg kan jo ikke umiddelbart overføre dem til en dansk konto. Er der et svensk kontonummer ala det i SEB hvor man kan overføre til og ramme et dansk Nordnet depot, eller er der andre gode løsninger? Det er ikke noget jeg kommer til at gøre løbende, men da vi arbejder på at flytte tilbage til DK vil der (forhåbentlig) være et provenue fra lejligheden der skal flytte med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2015 Du skal have oprettet en dansk Nordnet konto, og så gøre som du gør fra DK til S Konto hos SEB: 5221 - 10 157 86 Og så dit danske depot nummer som tekst til modtager "referens" (samme princip som ved DK => S) Når du så vil have overført penge fra Nordnet DK til en anden dansk konto, skal du ha' oprettet en eller flere favorit konti, som vil være de eneste du kan benytte - jeg mener også at Nordnet S har samme "system", hvis ikke man har banktjänsten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2016 On 5 May 2015 at 0:10 PM, bananas said: Quote "Hvis du ønsker at indbetale penge på dit depot hos Nordnet, skal du indsætte pengene på Nordnets klientkonto i SEB Danmark: Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. OBS: Husk at angive dit depot-/kontonummer hos Nordnet som reference. Hvis du anmoder om overførslen i din bank senest kl. 16.00 på en hverdag, vil pengene normalt være til disposition på dit depot hos Nordnet næstkommende hverdag senest kl. 10.00." Fungerer det stadig? ja - jeg gør stadig sådan Kan man stadig gøre det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2016 On 18 May 2016 at 9:35 AM, Defformero said: Kan man stadig gøre det? Er det ikke nogen der kan bekræfte det, at man kan stadig? Jeg skal snarest overføre nogle penge til Sverige. Gider ikke bruge Swedbank.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 Du kan jo skrive til dem og spørge? Og så poste svaret herinde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 Jeg brugte det for et par måneder siden. Virker fint. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 On 19/5/2016 at 10:56 AM, Defformero said: Er det ikke nogen der kan bekræfte det, at man kan stadig? Jeg skal snarest overføre nogle penge til Sverige. Gider ikke bruge Swedbank.. Man kan stadig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2016 On 20 May 2016 at 2:48 PM, sup3rior said: Du kan jo skrive til dem og spørge? Og så poste svaret herinde ;) Har snakket med dem i tlf. minst 10 gange. :-) Og de siger altid "Nej, det kan man ikke. Du skal bruge IBAN". Eller "Vi har aldrig hørt om Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. Brug IBAN nr." Tak til @bananas & @Nico_Idskov & sup3rior Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites