Jump to content
MKE

Overførsel fra DK til SE.

Recommended Posts

"Hvis du ønsker at indbetale penge på dit depot hos Nordnet, skal du indsætte pengene på Nordnets klientkonto i SEB Danmark: Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. OBS: Husk at angive dit depot-/kontonummer hos Nordnet som reference. Hvis du anmoder om overførslen i din bank senest kl. 16.00 på en hverdag, vil pengene normalt være til disposition på dit depot hos Nordnet næstkommende hverdag senest kl. 10.00." Fungerer det stadig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"Hvis du ønsker at indbetale penge på dit depot hos Nordnet, skal du indsætte pengene på Nordnets klientkonto i SEB Danmark: Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. OBS: Husk at angive dit depot-/kontonummer hos Nordnet som reference. Hvis du anmoder om overførslen i din bank senest kl. 16.00 på en hverdag, vil pengene normalt være til disposition på dit depot hos Nordnet næstkommende hverdag senest kl. 10.00." Fungerer det stadig?
ja - jeg gør stadig sådan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har erfaring med Nordnet eller lignende løsninger til at overføre fra Sverige til DK?

Jeg kan sagtens indbetale pengene til mit Svenske Nordnet-depot og veksle dem til DKK, men jeg kan jo ikke umiddelbart overføre dem til en dansk konto.

Er der et svensk kontonummer ala det i SEB hvor man kan overføre til og ramme et dansk Nordnet depot, eller er der andre gode løsninger?

Det er ikke noget jeg kommer til at gøre løbende, men da vi arbejder på at flytte tilbage til DK vil der (forhåbentlig) være et provenue fra lejligheden der skal flytte med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal have oprettet en dansk Nordnet konto, og så gøre som du gør fra DK til S

Konto hos SEB: 5221 - 10 157 86

Og så dit danske depot nummer som tekst til modtager "referens" (samme princip som ved DK => S)

Når du så vil have overført penge fra Nordnet DK til en anden dansk konto, skal du ha' oprettet en eller flere favorit konti, som vil være de eneste du kan benytte - jeg mener også at Nordnet S har samme "system", hvis ikke man har banktjänsten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 5 May 2015 at 0:10 PM, bananas said:

ja - jeg gør stadig sådan

Kan man stadig gøre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 18 May 2016 at 9:35 AM, Defformero said:

Kan man stadig gøre det?

Er det ikke nogen der kan bekræfte det, at man kan stadig?

Jeg skal snarest overføre nogle penge til Sverige. Gider ikke bruge Swedbank..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 19/5/2016 at 10:56 AM, Defformero said:

Er det ikke nogen der kan bekræfte det, at man kan stadig?

Jeg skal snarest overføre nogle penge til Sverige. Gider ikke bruge Swedbank..

Man kan stadig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 20 May 2016 at 2:48 PM, sup3rior said:

Du kan jo skrive til dem og spørge? Og så poste svaret herinde ;)

Har snakket med dem i tlf. minst 10 gange. :-)

Og de siger altid "Nej, det kan man ikke. Du skal bruge IBAN".

Eller

"Vi har aldrig hørt om Regnr.: 5295 Kontonr.: 0010003512. Brug IBAN nr."

Tak til @bananas & @Nico_Idskov & sup3rior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites