Jump to content
dkrunaway

Porsche forsikring

Recommended Posts

Guest PeterK
Hmm - hvorfor byttede du ikke blot til en Porsche cab hos handleren? (ingen kritik - det kunne være, jeg kunne lære noget)
Fordi vi har en masse husprojekter (konen:sad:)...... Autoperformance har eller´s en magen til min bare i CAB og 100.000 dyrere......Den er BARE smuk!! MEN har store planer om 996/997 cab, skal bare lige spare lidt op:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Ahhh, ja. Drømmer stadig om en 996/997 cab her også. Men cool du fik den solgt Peter. Step #1 i at få cabben :-D
YEP det var cool......Og tro mig en cab skal snart holde i min carport:laugh: Har eller´s overvejet en Gallardo/Ferrari snart, alternativt en Aston Martin....men har ikke helt overblikket over de mulige økonomiske konsekvenser:rolleyes: En Porsche er sgu let købt og til at komme af med igen, men selvklart ikke det samme som en Italiener!! Men igen køber jeg en bil gider jeg ikke konstant tænke over hvor meget DEN NU har rullet!! Der kommer vist snart en ny/faceliftet 997 og så har jeg en tro på de "gamle" falder i pris, præcis som 996´ren!! Ruller Du stadigvæk i C4éren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige fået forsikret min 997S for knap 10.000 SEK hos Länsforsikringer (eller hvordan man nu staver det..). Skulle give 13.000 hos IF og 14.000 hos Salus...
Er det "på landet" eller i byen? osv osv. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites