thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet December 15, 2006 Ja så er jeg der igen.. og ja jeg skal i byen, men jeg ved ikke hvad tid.. Derfor foreslår jeg at dem der har lyst til at tage i byen, skriver herinde for så kan vi lige finde ud hvordan vi nemmest gør.. Jeg ved at AJ er frisk.. Jeg er frisk, men ved ikke hvad tid. Sandsynligvis rimeligt sent. Bozzen snakkede også om at være frisk?? Andre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 Jeg er også frisk :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 havde faktisk allerede planlagt en bytur i aften. Så det kan jo være i vi ses :-) er nok at finde omkring Etage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 Så holder jeg åbent hus fra ca kl 20.00 for en enkel pils eller to hvis det er nogen som skal i byen idag. Adresse: Blekingborgsgatan 3E, send et PM så får i dørkode eller så kan i ringe på: +45 3171 6096 Anders Cederborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites